BMWPower Skrevet September 16, 2004 Share Skrevet September 16, 2004 Det blir helt glatt da, slik som han med den oransje bilstereo-E34en har? Stemme... Blir helt glatt og lik bilen på utsiden. Kan bli bra, men krever MYE arbeid og ikke minst tolmodighet,hehe.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWPower Skrevet September 16, 2004 Share Skrevet September 16, 2004 Da skal jeg ta meg en tur til ett verksted og se om ikke jeg får tak i sparkel, og noen gode tips Takk for alle svarene. Da bærer det ut i bilen får å legge en slagplan. Trenger ikke gå på et verkstd får og få tak i sprøyte sparkel, gå på en butikk som selger bil lakk eller bildeler. Mekonomen, AIS, Hellanor. Lykke til, send inn bilder underveis da... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWPower Skrevet September 16, 2004 Share Skrevet September 16, 2004 En kamerat av meg som har lakkert alt interiøret i BMW'en sin Du kjenner Kim? Va bra gjort d han hadde gjor i bilen ja. Han har lagt ut sykt mye arbeid i den bilen... Dørene er bare rååå da!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Leonard Skrevet September 17, 2004 Forfatter Share Skrevet September 17, 2004 Jepp, jeg må vel legge ut noen bilder.... Må bare legge en skuddsikker plan.. Har ikke all verden med penger Driver å vurder om jeg skal lakkere selv, eller få proffe til å gjør den jobben. Har to verksteder hvor jeg har mer eller mindre fri tilgang på lakkeutstyr. Jeg bare frykter at jeg ikke vil få det så bra. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWPower Skrevet September 17, 2004 Share Skrevet September 17, 2004 Kjenner du ingen som lakkerer på kveld`s tid da?? Blir dyrt ellers... Får høre med di du kan låne utsyr av. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Leonard Skrevet September 18, 2004 Forfatter Share Skrevet September 18, 2004 Kjenner en kar. Skal høre med han hva han tar for jobben. Så får vi se hva som skjer... Forresten hvor langt er du kommet med jobben? Hvor lang tid antar du at kommer til å bruke? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWPower Skrevet September 18, 2004 Share Skrevet September 18, 2004 Er bare begynnt me små ting som midtkonsoll, dørtrekk, ratt, speedometer og div. Begynner på d andre når bilen blir parkert for vinteren, og da har jeg jo god tid Har MYE annet som skal gjøres i vinter, men d som skal lakkerest blir levert inn til en kompis av meg. Så tar han d på kveldstid. Tror ikke jeg er flink nok til og lakkere selv,hehe... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå