Gunnar Posted September 14, 2004 Share Posted September 14, 2004 Ihah... Er ikke alle her i verden som har det helt godt. Hadde det enda sett bra ut... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Erik E30 Einum Posted September 14, 2004 Share Posted September 14, 2004 Å herre min hatt! Det der er som jeg har sagt flere ganger før noe av det dummeste jeg ser! Link to comment Share on other sites More sharing options...
hagenisse Posted September 14, 2004 Share Posted September 14, 2004 Kunne jo vært verre... f.eks en bmw ombygget til en opel. Link to comment Share on other sites More sharing options...
joppe Posted September 14, 2004 Share Posted September 14, 2004 haha..Grusomt Link to comment Share on other sites More sharing options...
cmn Posted September 14, 2004 Share Posted September 14, 2004 Hehe... Lurer på hvordan eier'n av bilen blir tatt imot på Opel-treff, da han kommer med "BMW". Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gunnar Posted September 14, 2004 Author Share Posted September 14, 2004 Kunne jo vært verre... f.eks en bmw ombygget til en opel. Nah, er mer patetisk å bygge om en Vectra til "BMW" enn BMW til Opel... Link to comment Share on other sites More sharing options...
///M power Posted September 16, 2004 Share Posted September 16, 2004 Uansett om han har BMW styling så for han ikke BMW følse i bilen sin. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Naitsirk Posted September 16, 2004 Share Posted September 16, 2004 hva betaler de for et slik "styling-sett"? at de orker.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ettertenning Posted October 5, 2004 Share Posted October 5, 2004 fy....... Ble kvalm eg vertfall. BIG MONEY WASTED Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts