erlings Skrevet September 14, 2004 Share Skrevet September 14, 2004 noen som har erfaring med org. bmw eksentriske foringer for bærearmer bak? hvor mye utslag på camber gir disse? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
halllon Skrevet Mai 9, 2007 Share Skrevet Mai 9, 2007 Jeg bumper denne, jeg. Noen som vet dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Mai 9, 2007 Share Skrevet Mai 9, 2007 Det er vanskelig å justerer likt. De har en tendens til å vri seg slik at hjulstillingen bak blir forskjelling på hver side. Har snakket med flere som har hatt problem med at de vrir seg. De jeg har snakket med anbefaler det ikke, men E30M3 ifra 88+ har det originalt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
halllon Skrevet Mai 9, 2007 Share Skrevet Mai 9, 2007 For å unngå at disse vrir seg kan man vel borre hull og sette i en settskrue? Vet du hvor mye man kan redusere camber (hvor mange grader) med slike foringer? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Mai 9, 2007 Share Skrevet Mai 9, 2007 Hvis du kan tysk så kan du lese litt om bmw understell her. http://www.bmw-syndikat.de/bmw-syndikat ... k_e36.html Å kjøre en skru inn i dee bakre bærearmsforingene er ikke så bra. De er så tynne så er lite feste i de. De foringene som sitter i bakkant av bærearmen foann kan det være lurt å sette en skrue inn i. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet April 7, 2009 Share Skrevet April 7, 2009 bumper denen... kan det være lurt å sette inn en skrue!? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå