BMW525i Skrevet September 16, 2004 Share Skrevet September 16, 2004 www.bmwccn.no funker ikke til meg, noen flere? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
P.I.B Skrevet September 16, 2004 Share Skrevet September 16, 2004 Funker til meg i hvertfall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW525i Skrevet September 17, 2004 Forfatter Share Skrevet September 17, 2004 Merkelig dette. Fungerer fremdels ikke, det som er rart er at det er den eneste sida jeg ikke kommer inn på! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode H. Skrevet September 17, 2004 Share Skrevet September 17, 2004 Gå inn på denne siden: http://www.bmwccn.no/nor/kapittel3/fora/index.htm Får du ikke opp forumet, trykk "Ctrl+F5" Mener dette har vært et tips ved liknende feil tidligere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW525i Skrevet September 17, 2004 Forfatter Share Skrevet September 17, 2004 Gikk ikke det heller, dette er veldig rart alle andre sider fungere. Bare ikke www.bmwccn.no Har ingen gode råd om hva jeg skal gjøre lenger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW525i Skrevet September 19, 2004 Forfatter Share Skrevet September 19, 2004 Det er flere rundt der jeg bor som ikke kommer inn på www.bmwccn.no. Alle har loqal som leverandør av internett, kanskje de vet noe om det, får sende loqal en mail om det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW525i Skrevet September 22, 2004 Forfatter Share Skrevet September 22, 2004 Har fått svar på mail ifra loqal, de sa at det var BKK-nett som hadde ansvaret for siden, og at de viste om feilen. De holder på å utbedrer den, så snart er det vel i orden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode H. Skrevet September 22, 2004 Share Skrevet September 22, 2004 www.bmwguiden.no er jo et meget godt alternativ og denne siden virker alltid. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet September 22, 2004 Share Skrevet September 22, 2004 Det har du helt rett i! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW525i Skrevet September 23, 2004 Forfatter Share Skrevet September 23, 2004 Har jo funnet ut det. Det er et meget godt alternativ i forhold til bmwklubben, bedre forum osv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW525i Skrevet Oktober 4, 2004 Forfatter Share Skrevet Oktober 4, 2004 Nå er bmwccn sia oppe igjen, men jeg kommer nok til å "vanke" her å! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Oktober 4, 2004 Share Skrevet Oktober 4, 2004 Det er bra. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik E30 Einum Skrevet Oktober 5, 2004 Share Skrevet Oktober 5, 2004 Nå er bmwccn sia oppe igjen, men jeg kommer nok til å "vanke" her å! Endelig virker den for oss Loqal-kunder også. Har Loqal både på jobb og hjemme, og har ikke engang klart å motta mail på trondelag@bmwccn.no de siste 3 ukene! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå