Desloch Skrevet September 19, 2004 Share Skrevet September 19, 2004 Er det noen forskjell på dashbordet til f.eks '92 kontra '96? E36. Hvis ja, passer de lett om hverandre? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet September 19, 2004 Share Skrevet September 19, 2004 Forskjell på de uten og med airbag. Vetta søren hva en '92 har Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Desloch Skrevet September 19, 2004 Forfatter Share Skrevet September 19, 2004 '92 har ikke airbag som standard. Men det har '96? Passasjer og fører? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet September 19, 2004 Share Skrevet September 19, 2004 Jepp. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet September 19, 2004 Share Skrevet September 19, 2004 Er en del forskjell før og etter 9/92... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Desloch Skrevet September 19, 2004 Forfatter Share Skrevet September 19, 2004 Dette har jeg nå: Vurderer å bytte det ut med et grått et siden jeg får grått skinn snart... Hva som er forskjell fra 9/92? Risikere ikke å få det på plass? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joppe Skrevet September 22, 2004 Share Skrevet September 22, 2004 utseendet på dashbordet er ikke no anna enn airbagene. Eneste som jeg veit er at jeg har prøvd og bytte diverse deler i min bil (Som er en 91 mod) til noen fra en som var fra 96. De gikk og få på plass, men passet ikke slik dem skulle Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå