Gunnar Skrevet September 20, 2004 Forfatter Share Skrevet September 20, 2004 Takker igjen. Har alltid likt hvite 5-serier, de skiller seg på en måte ut fra alle de mørke og sølvfargede, men de må være rene og blanke i lakken, du får ta det som et hint Hehe. Den er ganske fin i lakken, men jeg får vel gi den en skikkelig boning når jeg er hjemme med den neste uke. Er ikke stort av bilpleie jeg får gjort her i Klokkergården (studentbyish greie). Ellers kjøpte jeg hvit bil med litt blandede følelser, men jeg synes nok at E34 er en av de bedre i hvitt. Dessuten er liksom mørkeblått så vanlig på E34 at det er litt kjedelig, samme med mørkegrønn (Oxford?)... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
P.I.B Skrevet September 20, 2004 Share Skrevet September 20, 2004 Hvit E34 synes jeg også er meget pent. Er de pene og blanke i lakken så ser de ekstra strøkne ut i motsening til andre farger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet September 20, 2004 Forfatter Share Skrevet September 20, 2004 Hvite eller blanke blinkere kommer nok ganske snart. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå