Gå til innhold

Effektanlegg

SE
 Share

Anbefalte innlegg

Lyden:

For å si det sån. Blir den grommere på lavt turtall nå så kommer bilen til å ristes i stykker.

Effekten

Effekten er det vanskelig å noe eksakt tall på, men jeg merker forskjell det her helt klart. Har ikke gjort annet enn å spinne på det våte føret. :lol:

Info på anlegge

Det er svendsen som har byggd rør osv, også er det rustfri bakre og midtre potte fra powerflow. Røra blei på 2 1/4". Kunne fått 2 1/2" og en potte med enda mindre motstand, men da tror jeg at det hadde vært ubehagelig å kjøre bilen etterpå.

Visuelt:

Når det kommer til hvordan selve utseende blei, så er jeg veldig fornøyd. De er flinke til å skjære det fin i fangeren på biler med sjult eksos. De har også veldig stort utvalg når det gjeller endestusser.

Er jo bare å komme å høre på hvis det er noen som bor i nærheten. Gunnar for eksempel bor jo ikke så langt unna, så det går jo ann å møtes i Sandefjord f.eks. Er bare bra at folk benytter seg av muligheten til å se hvordan det blir på andre biler før de kjøper. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er jo bare å komme å høre på hvis det er noen som bor i nærheten. Gunnar for eksempel bor jo ikke så langt unna, så det går jo ann å møtes i Sandefjord f.eks. Er bare bra at folk benytter seg av muligheten til å se hvordan det blir på andre biler før de kjøper. :wink:

Ja, vi kan jo ta en møte en gang, må bare få femmeren helt i orden først. ;) Er vel kanskje noen BMWCCN Vestfold-treff også fremover, så vi kan jo slenge oss med da.

Og om bilen er bra er jeg veldig klar for isbanetreffet i januar/februar. Du får blir med du og. :) Har allerede begynt å jobbe for å lokke hagenisse med, men det ser ikke ut for at han tør...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, vi kan jo ta en møte en gang, må bare få femmeren helt i orden først. ;) Er vel kanskje noen BMWCCN Vestfold-treff også fremover, så vi kan jo slenge oss med da.

Hehe ja jeg må få på senke settet forran på bilen også. Har vært syk så har bare rekkt fjærene bak. :oops:

Fikk en lapp i posten for ikke så lenge siden, men vet ikke hvor den er. Og som medlem av Alzheimer light-klubben, så husker jeg jo ikke hva som stod på den heller, men tror kanskje det var noe med prøvekjøring av 1serien på Morris elns.

Og om bilen er bra er jeg veldig klar for isbanetreffet i januar/februar. Du får blir med du og. :) Har allerede begynt å jobbe for å lokke hagenisse med, men det ser ikke ut for at han tør...

Høres spennende ut de. Får sikkert med bruttern også. Får lappen til nyttår. Også skal han kjøpe seg en 525i e34.

Er litt skummelt å vise fram mine kjøre egenskaper på glatta. Har tendens til å gå litt fort og mye griseflaks.

Synd vi ikke har Range Roveren lenger da, den er jeg god med på glatta. (Konstant firehjulssladd med 2.3 tonn. trykt.... nei :lol:).

Det så jo bra ut det annlegget der, men har du egentlig nok klaring mellom endestusser og støtfanger? Det så rimelig trangt ut der.

Hehe. Det gjennstår å se om det kommer til å smeldte noe. Den tid den sorg. Skal nok byttes en gang i fremtiden den fangeren så gidder ikke gjøre noe med det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres spennende ut de. Får sikkert med bruttern også. Får lappen til nyttår. Også skal han kjøpe seg en 525i e34.

Er litt skummelt å vise fram mine kjøre egenskaper på glatta. Har tendens til å gå litt fort og mye griseflaks.

Synd vi ikke har Range Roveren lenger da, den er jeg god med på glatta. (Konstant firehjulssladd med 2.3 tonn. trykt.... nei :lol:).

Det som er så fint er at det bare er en bane som er brøytet opp på et vann, så det skjer vanligvis ingenting med verken bil eller fører om man seiler utfor banen og ut i snøen. :) Super sjanse til å både ha det moro og å lære seg bilkontroll.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

M5 fanger kan jeg være enig i at vil hjelpe, men det koster også.

Når det gjeller å sette på 4" ennestykke på en BMW.... så må jeg bare si at det ikke kommer til å bli noe bra. Etter min mening vel og merke. Store potter gjør seg bedre på japsebiler. BMW har alltid gjort seg best med dobble i ikke alt for stor diameter, max 2 1/2".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...