Gå til innhold

Alternativ mp3/film/mediaspiller - PC i BMW


 Share

Anbefalte innlegg

Hvordan er det egentlig med slike standard PC-deler i bil i Norge? Jeg tenker da på vinter med temperatursvingninger og fuktighet. Jeg vil tro at elektronikk som står i bilen fra fabrikk er bedre tilpasset dette enn det standard PC-deler er...

Skjerm for innfelling i E46: http://www.mybimmer.net/CarPCLCD.htm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 months later...

Jeg ville ikke gått for løsningen som nevnt her i teksten...

Synes ikke det var noe videre pent arbeid heller.

Har mer tro på denne løsningen her:

http://www.autopower.se/mekartips/mekar ... ?dokid=102

Her benytter du deg av bilens originale oppsett uten harrye skjermer plassert steder der de ikke passer.

Er ikke tilhenger av uoriginale mobilholdere og pocket-pc'er som er ettermontert. Det finnes langt penere måter og installere dette på.

Skal du ha noe, så kjøp originalt. I min tidligere E46 328 sedan, hadde tidligere eier skrudd treskruer rett i dashbordet, da jeg fjernet disse etterlot det meg tre feite hull i interiøret. Heldigvis hadde BMW en original holder for uoriginale telefoner trukket i skinn (på høyre side av konsoll) til ca 1500,- som dekket over hullene. Dette så meget pent ut, og hadde til og med passet til pocket-pc. Tenk dere to ganger om før dere fyrer opp masse dritt over alt i hele bilen. Dersom dere vil ha en noenlunde pris for bilen når dere en gang selger den, sats på originalt. Dette gjelder også styling... Rieger er OK, men passformen suger! Lexus lykter.... vel.... Hva har Lexus med BMW å gjøre? For det første ser det uhorvelig harry ut, og for det andre så passer lexus lykter på riskokere!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...