hagenisse Skrevet September 25, 2004 Share Skrevet September 25, 2004 Weee! Fått meg nytt kamera (km dimage z2) og en leppe under frontfangeren min, så da måtte jeg jo ta noen nye bilder! Dessverre er jeg fortsatt en elendig fotograf Men men, synes disse to ble ok. Resten av albumet er forøvrig her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cmn Skrevet September 25, 2004 Share Skrevet September 25, 2004 Må bare si at bilen din rett og slett er den absolutt peneste E36 jeg har sett! ALT er akkurat slik jeg ville hatt den om den var min! Hadde jeg bare hatt mer penger... Bare å be for at jeg får skikkelig bonus på jobb eller noe ... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet September 25, 2004 Share Skrevet September 25, 2004 Dette var jo berre lekkert, hagenisse! Leppa tar seg bedre ut under fangeren enn i baksetet. Klarte du dette her helt selv? Knallbilder også, neste gang er det din tur til å knipse bilder på treff, for mitt kamera er som du har sett rimelig ubrukelig... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet September 25, 2004 Forfatter Share Skrevet September 25, 2004 Cmn, det var da svært Litt lavere foran så synes jeg den begynner bli bra. Gunnar, Nei fant ingen drill, så dro ned til en kamerat. Greit å være to uansett. Men bilder ja, godt fornøyd med kameraet så langt. Er vel lenge til neste biltreff av noe slag så får tid til å lære meg å bruke det og. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet September 25, 2004 Share Skrevet September 25, 2004 Gunnar, Nei fant ingen drill, så dro ned til en kamerat. Greit å være to uansett. Hehe. Det sier dem alle. Bilen din ble ihvertfall bra med den leppa. Det gjorde seg det gitt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil 323i E36 Skrevet September 25, 2004 Share Skrevet September 25, 2004 Ble bra det der, på en ellers meget pen bil! Men hva i hule heiteste oppi hakkadalen er det du har tredd ned på stanga som man som regel girer med??! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cmn Skrevet September 25, 2004 Share Skrevet September 25, 2004 Hagenisse, hvor mye er den senket foran nå? 40mm? 10-20mm lavere foran så.... Åååååhååå... Vil ha! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil 323i E36 Skrevet September 25, 2004 Share Skrevet September 25, 2004 "Sliter" med det samma. Uten at jeg er sikker, så regner jeg med det er 40 senk, eller vanlig M-tech senking. Jeg har 40 mm på M-Tech dempere. Beholder jeg bilen, skal den ned noen cm frem enda. Foresten Hagenisse, skal vi bytte frontspoiler? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
P.I.B Skrevet September 25, 2004 Share Skrevet September 25, 2004 Kjetil 320i E36? har du de samme felgene som jeg bruker på vinterhjulene (8x17")? Evt. Skal du selge de?? En kamerat har lånt mine noen dager nå skjønner du og han sa at hann måtte kjøpe seg slike felger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet September 26, 2004 Forfatter Share Skrevet September 26, 2004 Min har bare m-tech den. Og nei, tror jeg beholder frontspoileren min Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil 323i E36 Skrevet September 26, 2004 Share Skrevet September 26, 2004 P.I.B, ja det er samme felgene ja. Det spørs jo selvfølgelig hva han er villig til å gi for de. Synes felgene passer bilen min godt, men spør hva han er villig til å gi, så skal jeg tenke på det. Har vært inne på tanken å selge da jeg har funnet meg andre felger som desverre har blitt solgt rett forann nesen på meg. Felgene har noen få kantkjøringer, men ingen som vises på avstand da de er fylt med sølvlakk. 235/40/17 dekk bak av merket Tyfoon Sucsessor (ikke de beste dekk på bløtt føre, men ganske stille) og 225/45/17 frem av merket Bridgestone Turanza. Bra mønster på alle dekk. Ta eventuelle bud i PM Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SE Skrevet September 26, 2004 Share Skrevet September 26, 2004 Blei veldig bra bilen din hagenisse. Er helt enig med det du har gjort med bilen, hadde vel gjort samme om jeg hadde hatt E36 nå. Så må si du har god smak. Også ser jeg ikke hva som er galt med bildene dine. Syns de er blei veldig bra jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
P.I.B Skrevet September 26, 2004 Share Skrevet September 26, 2004 P.I.B, ja det er samme felgene ja. Det spørs jo selvfølgelig hva han er villig til å gi for de. Synes felgene passer bilen min godt, men spør hva han er villig til å gi, så skal jeg tenke på det. Har vært inne på tanken å selge da jeg har funnet meg andre felger som desverre har blitt solgt rett forann nesen på meg.Felgene har noen få kantkjøringer, men ingen som vises på avstand da de er fylt med sølvlakk. 235/40/17 dekk bak av merket Tyfoon Sucsessor (ikke de beste dekk på bløtt føre, men ganske stille) og 225/45/17 frem av merket Bridgestone Turanza. Bra mønster på alle dekk. Ta eventuelle bud i PM Skal høre med han så sender jeg deg en PM hvis det blir aktuelt. Kler bilen din godt de felgene ja... men... har du 225-45 fremme og 235-40 bak? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil 323i E36 Skrevet September 26, 2004 Share Skrevet September 26, 2004 Ja har det. Hadde ei stor rift helt inn til kordene mine på det ene dekket, og eneste de hadde på lager der og da (utenom dekk til 3-4000 stk) var den dimensjonen. Jeg turde rett og slett ikke kjøre med det dekket slik som det var (kjørte akkurat da tur/retur Trondheim - Stjørdal vær dag). Skulle egentlig kjøpe 245 dekk, men det hadde de heller ikke der og da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cervin Skrevet Oktober 13, 2004 Share Skrevet Oktober 13, 2004 Jeg må nok og ærlig innrømme at den var veldig pen. Men lurer på et par saker.. Først, felgene dine, åssen felger er det og hvor kan jeg få kjøpt dem, og til vilken pris? Likte dem godt. Og framfangeren din, er den lakkert? Og hvor mye ga du for leppa? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå