BMWPower Posted September 25, 2004 Share Posted September 25, 2004 325i 87mod M20 motor selges Vurderer og selge min 2.5L M20 motor, pga annet prosjekt. Motoren er MEGET bra. Kun gått 168km, ny kam,nye løftere,ny topp pakking, ny vannpumpe, nytt register og mye annet nytt. Alle servicer holdt. Kan prøves i bil. Bud over 8000kr. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted October 27, 2004 Share Posted October 27, 2004 325i 87mod M20 motor selgesVurderer og selge min 2.5L M20 motor, pga annet prosjekt. Motoren er MEGET bra. Kun gått 168km, ny kam,nye løftere,ny topp pakking, ny vannpumpe, nytt register og mye annet nytt. Alle servicer holdt. Kan prøves i bil. Bud over 8000kr. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Predatorz Posted October 27, 2004 Share Posted October 27, 2004 Hvor befinner motoren seg? Følger det med noen deler, hjerne, girkasse, kardang? Link to comment Share on other sites More sharing options...
cmn Posted October 29, 2004 Share Posted October 29, 2004 Bare et lite tips her; det var en på BMWccn-forumet som etterlyste en slik for et par dager siden! Men han måtte ha en med komp. 8,8:1. Vet ikke om motoren din har det, men.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
BMWPower Posted October 30, 2004 Author Share Posted October 30, 2004 Hvor befinner motoren seg? Følger det med noen deler, hjerne, girkasse, kardang? Hjernen følger med ja.... Girkassen og kardagen skal jeg ha selv. Link to comment Share on other sites More sharing options...
alex Posted November 14, 2004 Share Posted November 14, 2004 hvor står motoren hen? hva skal du ha for komplett topp? er interrester i motoren men litt dyrt! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest webbie Posted November 14, 2004 Share Posted November 14, 2004 Jeg er også interessert hvis du ikke har solgt den? Hvor i landet holder du til? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts