Gå til innhold

Biltema er et håpløst sted


Gunnar
 Share

Anbefalte innlegg

Jeg får helt fnatt av Biltema i Sandnes! Fullstendig kaos som alltid, null køsystem i funksjon. Derfor stilte jeg meg i kø og venta i en evighet, yay, min tur, så var det en som akkurat kom som sier til ekspeditøren at køsystemet ikke funka. Biltema-kisen trykker så på en knapp og sier "prøv nå", så prøver kunden, og fikk naturligvis han det nummeret det nå var sin tur. Ekspeditøren henvendte seg derfor til ham, og gav faen i meg som hadde stått der i en evighet i kø. Jeg gadd rett og slett ikke begynne å krangle, så jeg tok neste lapp og venta fint. Selvfølgelig hadde de ikke inne det jeg skulle ha (kunne han si etter 10 min på lageret - tyder på bra system...), så skulle jeg sjekke etter litt andre småting rundt i butikken, men de hadde ikke noe som helst av det jeg skulle ha. Som vanlig.

Så kommer jeg ut i kaoset ute og finner dørhakk i lakken på døra på bilen jeg har hatt i 6 dager. Nå er det riktignok langt fra noen ny bil, men den er faktisk ganske fin i lakken, så det var forbanna irriterende. Nå er det siste bare indirekte Biltema sin feil (altfor liten parkeringsplass strategisk plassert 100 meter fra et av norges 2-3 største kjøpesentre), men jeg skal holde meg unna den drittplassen en stund fremover. Betaler heller mer for å få skikkelig parkeringsplass og service hos f.eks. BilXtra eller merkeforhandlere...

Måtte bare få det ut!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 37
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Slik er det her i Trondheim også. De har ingen bildeler som er aktuelle på lager men de har fult av bamser, kjøkken utstyr, og annet dill og dall! Hvorfor kaller de seg Biltema da?? Skulle hete Bamsetema spørr du meg.

Synd med bilen din da... Sånnt er irritabelt uansett bil!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig i mye av det er. Biltema har sjeldent delene du skal ha, men de kan jo bestille da..... og det tar jo bare 2 uker :shock: .....

Men hvis du er på jakt etter ostehøvel, brødkniv, gulv fliser, og byggesett av fly og båter, da har de masse.

Synd at det har blitt slik. Var ikke lenge siden Biltema hadde masse deler til bil og var flinkere til å ha det på lager.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bildelene har måttet vike på lageret for alt det andre, ja. Trist.

Tenkte jeg skulle kjøpe begge viftereimene til BMWen der, rett og slett fordi de kosta 29,90/stk. Det er jo så lite penger at det ikke skader å kjøpe bare for å teste og se om det faktisk er brukbart, men 1,5 ukes bestillingstid funker dårlig for meg som drar fra denne kanten av landet igjen om en uke.

Tenkte å kjøpe hvite blinkers der også, men de hadde kun en igjen av en av sidene. Ja, en oransje og en hvit hadde nok blitt fint. :P Bestiller vel fra GS heller tenker jeg...

Og sist så hadde jeg tenkt å gi vindusviskerne et forsøk bare for å ha prøvd de, for å ha litt førstehåndsinfo om hvordan Biltema-ting faktisk er, men det hadde de heller ikke til annet enn E28. Viskerne kosta forresten bare 29,90, så det er liksom på det nivået at man kan kjøpe 6 biltema-viskere per 1 bensinstasjonvisker. Men dengang ei...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal gjøre det. :) Burde vel egentlig hørt om han hadde varmeregisteret også, men tenkte ikke på det. Bestilte det fra GS før jeg tok turen til Lye. Men verken Bavaria eller Morris hadde det på lager, så det er kanskje tvilsomt at OS har det.

Trenger kanskje flere foringer og evt. noen forstillingsdeler til uka, får se hvordan bilen blir etter vi får bytta traversforingene, pluss gått over hele bilen og sjekka om det er noe som ser veldig slitt ut. Får se om det blir en tur til Sirevåg i så fall. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8) Je bor ca. 2min. med bil fra biltema her på Sandnes men aldri i livet om jeg gidder å gå dit,bare et jævla rot alt sammen samtidig, så ønsker jeg ikke å få halve bilen skrapt opp pga at det er et kaos på parkeringsplassen for de som bor i området kjør forbi på en lørdag så skjønner dere hva jeg mener!!
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenkte jeg skulle kjøpe begge viftereimene til BMWen der, rett og slett fordi de kosta 29,90/stk. Det er jo så lite penger at det ikke skader å kjøpe bare for å teste og se om det faktisk er brukbart, men 1,5 ukes bestillingstid funker dårlig for meg som drar fra denne kanten av landet igjen om en uke.

De har jo biltema i Sandefjord også da ;) Bare som et tips liksom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Domar, Joa, men er hjemme i Rogaland på "ferie" denne uka. Tenkte å få ordna alt her. Har ikke noe godt skrusted (eller verktøy) i Vestfold.

Frode, Blir nok bedre det. Det i Sandnes har vært der så lenge jeg kan huske, og det har nok vokst en smule siden da. De har bygd på det også, og det har selvfølgelig også gått utover parkeringsplassene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gunnar, er jo bare å si ifra hvis du trenge et sted å skur. Har jo verksted og en del verktøy. ;)

Hmm. Høres jo bra ut det. :)

Viskerne kosta forresten bare 29,90

På Biltema er det bare én visker i hver pakke, så du må kjøpe 2 pakker i såfall...

Ja, 60,- for komplett sett. Bosch og slikt koster typisk 400,-, og er komplett... så det er 5-6 ganger så dyrt. Men jeg kjøpte som sagt ikke på Biltema, de hadde visst ikke til E34.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...