OleQ Skrevet September 26, 2004 Share Skrevet September 26, 2004 Hallo! Jeg har vurdert å skaffe meg bruktbil snart og heller mot BMW. Derfor er jeg interessert i å vite hvordan BMWa er motormessig og det tekniske. Har sett hovedsaklig på 318i og 320i, rundt 91-93 mod. Takker for svar! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet September 26, 2004 Share Skrevet September 26, 2004 320 har jo rekkesekser, dvs pen lyd og mye potensiale, men bruker jo litt bensin jeg har snart 318i, har hatt 325i så vet at det er heftig med stor motor, men jeg betaler alt selv, så 1000,- i forsikring i mnd, 2000 i lån og ca 4-5 000 i bensin har jeg ikke råd til, derfor selger jeg og går ned til mindre motor slik at jeg faktisk kan kjøre med den! (ps:91 og 92 er jo "god karrosseriet" men har hørt at de har en del feil?) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode H. Skrevet September 26, 2004 Share Skrevet September 26, 2004 Kjøper du 318i er det en stor fordel å se etter 93+ modeller da disse har registerkjede istedenfor registerreim. Motorene med kjede er problemfrie motorer, den gamle med reim har hatt litt kamakslingsproblemer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil 323i E36 Skrevet September 27, 2004 Share Skrevet September 27, 2004 (ps:91 og 92 er jo "god karrosseriet" men har hørt at de har en del feil?) Hva mener du med "god karrosseriet"? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet September 27, 2004 Share Skrevet September 27, 2004 Han mener nok E36. Og med feil mener han vel at ded første årsmodellene hadde litt mer feil enn andre, men det er jo snakk om biler som er 11-14 år gamle nå, så det burde ikke være noe stort problem... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OleQ Skrevet September 28, 2004 Forfatter Share Skrevet September 28, 2004 Hvor mye ligger ca disse bilene (318i, 318iS, 320) på i forsikring for en som er 18+? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå