Gå til innhold

Ulovlig billig i Sverige?!

BalleKnalle
 Share

Anbefalte innlegg

BMW 323Ci E46 -99 1999

Silvermet, 1 ägare Svensksåld, Helskinn, ädelträ, klimator, elstolar med minne, larm med fjärrkont

Pris: 165.000:-

Finns i: Gästrikland

Inlagd: 26/9 16:48

BMW M5 1999

Navi, tv, tele, Xenon, taklucka, alcantara, utökad skinninred. allt el, m.m. Full s-bok, lackbeh., n

Pris: 243.000:-

Finns i: Halland

Inlagd: 23/9 05:16

BMW 540iA 1996

E39, 9450 mil, 286hk. Svart met. Rikligt utrustad. Elhissar fram & bak, eltaklucka, elnackstöd, myc

Pris: 105.900:-

Finns i: Malmö

Inlagd: 21/9 22:17

BMW Alpina B6 Sedan 1993

241hk. 18000 mil. S-bok. Har all Alpina-paket som finns. AC, servo, C-lås, larm, elhissar fram, ellu

Pris: 70.000:-

Finns i: Västerbotten

Inlagd: 16/9 15:26

BMW Bmw 740 DA 2001

• Mörkgrå metallic i toppskick • DSC• PDC• EDC • AUC • CD- stereo • CD - Växlare• Elspeglar• Regns

Pris: 245.000:-

Finns i: Skåne

Inlagd: 14/9 20:47

Det er bare å ta til tårene med en gang... :? Hater f.eks å lese bruktbørsen i Bilsport. Det er helt grusomt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er dette billig :-k

Här ser du de senaste Lada-annonserna!

Lada Land Rover STW 109 -72 Diesel 1972

klassisk ökenbil, säljes *Besiktad, sattebefriad *Fräch lack *Ram blästrad o lackad *Helrennov m

Pris: 67.000:-

Finns i: Medelpad

Inlagd: 22/8 10:05

sikkert en bra lada hehe..... 8-[

(svensker er svensker) :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men det sprøeste er.. de prisforskjellene, men allikevel har Norge nyere bilpark enn Sverige!

Man har det vel ganske bra her sånn alt i alt. Snakket med en fyr jeg kjenner i england og han var helt overasket over at jeg kunne ha den bilen jeg har i min alder. Og jeg har flere kamerater som både har biler i samme og høyere prisklasse. Det var visstnok langt fra vanlig der borte..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Befolkningen i Storbritannia er jo ikke spesielt rike. Tipper det er ganske mange som havner under den norske fattigdomsgrensa (ikke direkte sammenlignet, men forholdsvis). De bor jo helt elendig der nede. Standarden i hus og leiligheter er jo stort sett veldig dårlig sammenlignet med Norge... Alt går i fotballbilletter. :P

Men seriøst, alt handler jo om prioriteringer eller lån, så har de fleste "råd" til en passe dyr bil selv om de er unge...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En jeg kjenner som bor og studere der borte hørt på forsikring på en Fiat Uno Turbo. Da bare lo de av han.

Nå har han begynnt å jobbe vedsiden av studie (studere noe markedsføring innen bilbransjen elns, faren til en av de han bor sammen med er sjef for markedsføringsavdelingen til BMW i England) så han leaser en Honda S2000 av jobben, og ler bare hardt av forsikringsselskapet. :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

850CSi var nok ikke så langt unna å bli kallt M8, men den er ingen M8.

Hvis noen kaller en 8-serie for M8 har de kanskje putta M-motor i den, slik som Geir Skjelseth med sin E32 7-serie. Den kalles "M7" fordi den har M5-motor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...