laban Skrevet September 28, 2004 Share Skrevet September 28, 2004 Da var nissanen solgt og bmwèn kommet i garasjen Det vart en 520ia turing. God plass til barnevogn og andre ting må kanskje bytte solgan nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet September 28, 2004 Share Skrevet September 28, 2004 Grattis. Det var godt å få BMW i hus igjen her og. Men har ikke kvittet meg med Chrysleren enda. Hva slags 200SX var det du hadde? (mulig jeg har spurt før.. ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SE Skrevet September 29, 2004 Share Skrevet September 29, 2004 Grattis! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
laban Skrevet September 29, 2004 Forfatter Share Skrevet September 29, 2004 Grattis. Det var godt å få BMW i hus igjen her og. Men har ikke kvittet meg med Chrysleren enda. Hva slags 200SX var det du hadde? (mulig jeg har spurt før.. ) det var en s13 helt orginal, ingen morrosaker på den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå