Gaute Skrevet Oktober 4, 2004 Share Skrevet Oktober 4, 2004 Min kan godt selges en del rimeligere enn det du snakker om her. Det er en 95 modell med M3-look. Nå for tiden har den noen skader, og jeg vurderer om jeg skal selge den eller fikse den. Kan være et bra prosjekt for noen som har lyst til å fikse ett par bulker..... Mer om den på: http://sesandne.home.online.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil 323i E36 Skrevet Oktober 5, 2004 Share Skrevet Oktober 5, 2004 Kan også selge min en god del billigere, men så ikke ut som du var så gira på 4 dørs (95 mod). Den er ganske så strøken. Bilder kan du se på linker under her... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris Skrevet Oktober 7, 2004 Forfatter Share Skrevet Oktober 7, 2004 Allright, er ikke så interessert i 4dørs nei Gaute: hvor mye hadde du tenkt deg for den, og hva har skjedd? noen bulker? explain Den så jo ganske fin ut på bildene hvertfall. Mye har den gått osv? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gaute Skrevet Oktober 9, 2004 Share Skrevet Oktober 9, 2004 Gaute: hvor mye hadde du tenkt deg for den, og hva har skjedd? noen bulker? explain Den så jo ganske fin ut på bildene hvertfall. Mye har den gått osv? Den har noen bulker nå ja. Jeg har vel egentlig ikke tenkt å selge den, men får bare lyst på et nytt prosjekt i ny og ne.... Jeg måtte vel hatt rundt 100k for den hvis alt skulle vært med, men kunne solgt den noe rimeligere dersom jeg kunne beholdt noen felger og litt understellsdeler (montert på originalt da). Jeg snurret på Nürburgring og bulket baken litt, og så er det en bulk i venstre fremskjerm etter et parkeringsuhell. Eneste grunnen til at jeg i det hele tatt kunne vurdert å selge den er motivlakken bak på bilen. Det er ikke etter min smak, men tøft. Uansett så er det litt å reparere på karosseriet, og prisen må nok kanskje justeres etter det. Jeg er selv på utkikk etter et vinterprosjekt nå, og kunne da tenkt meg en E36 som er grei i karosseriet, men gjerne med defekt motor/drivverk. Samme hvilken modell og farge, bare den er førstegangsregistrert i Norge før 1996 og veldig billig. Finner jeg den rette bilen blir det rallybil av den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris Skrevet Oktober 15, 2004 Forfatter Share Skrevet Oktober 15, 2004 Tjoh. da har jeg fått meg bil. så da kan man vel legge denne tråden død. Det ble en 320 coupe ja. Kan se under " Bilder og filmer: Endelig BMW" Btw: den 320coupe'n jeg så på gikk for 140k ifølge selger.. snakk om overpris! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå