iSmannen Skrevet September 29, 2004 Share Skrevet September 29, 2004 Etter en liten uheldig episode i slutten av August har bilen stått på verksted i 4 uker. Fikk den tilbake i går og gjett om det var et velkomment gjensyn. Fått på ny front, med M3-lippe som ikke var der før, samt lakkert opp rundtom etc. Da har jeg endelig fått fylt på galleriet mitt også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aguilera Skrevet September 29, 2004 Share Skrevet September 29, 2004 Gratulerer:) Pen bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet September 29, 2004 Share Skrevet September 29, 2004 Fin bil ja. Helt perfekt senket og, så mye bedre enn min Men til våren! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SE Skrevet September 29, 2004 Share Skrevet September 29, 2004 Grattis, blei veldig bra det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet September 30, 2004 Share Skrevet September 30, 2004 Lekkert! Hvor mye er bakrutene sotet? Fin bikkje. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
iSmannen Skrevet September 30, 2004 Forfatter Share Skrevet September 30, 2004 Hvor mye er bakrutene sotet? De er vel sotet 40%. Jeg fikk dette gjort pga. den fine bikkja ikke skulle bli grilla i baksetet. Satte også inn original solgardin i bakruta. Fant ut ifm reparasjonene (måtte bytte klimaradiator) at 1/3 av klimagassen var forsvunnet, så kjølingen bør vær litt bedre også nå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå