BMW525i Skrevet September 29, 2004 Share Skrevet September 29, 2004 Skulle kjøre på arbeid i mårres, og plutselig begynner streiker viskerne. Ingen verdens ting skjer når jeg flytter opp eller ned på vindusvisker hendelen. Er så å ute å kjører midt på dagen en tur, da også samme problemet. Når jeg drar hjem på slutten av dagen, så prøver jeg å bruke den og da virker den plutselig. Hjemlengsel kanskje? Noen andre som har opplevd dette, første gangen til meg Bilen er en e34 m-89 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Diesel power Skrevet Oktober 1, 2004 Share Skrevet Oktober 1, 2004 Flere mulige feil der. På min gamle(e21) var det dårlig kontakt i visker motor. Den måtte skiftes. Men som oftest er det vel kontaktoren på viskerarm/bryter som begynner å fjuske. Det skulle jeg tro er billigere også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil 323i E36 Skrevet Oktober 1, 2004 Share Skrevet Oktober 1, 2004 Jeg hadde noe samme problemet i vinter. Særlig når det var kalt ute, da måtte jeg sitte med den "manuelle" tingen nede hele tiden. Når jeg hadde kjørt noen km, virka de som regel. Tysker-elektronikk? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Desloch Skrevet Oktober 1, 2004 Share Skrevet Oktober 1, 2004 Takluka mi virker også av og til ikke... Tysker-elektronikk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW525i Skrevet Oktober 1, 2004 Forfatter Share Skrevet Oktober 1, 2004 Viskerne funker som bare det til meg no. PS Kjetil: Ska vel itj si så my om tysker elektronikk vi! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil 323i E36 Skrevet Oktober 5, 2004 Share Skrevet Oktober 5, 2004 Viskerne funker som bare det til meg no.PS Kjetil: Ska vel itj si så my om tysker elektronikk vi! Sant nok... MEEEN, jeg er vel ikke den eneste som har hatt litt problemer med elektronikken på min BMW. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW525i Skrevet Oktober 5, 2004 Forfatter Share Skrevet Oktober 5, 2004 Tror nokk ikke det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå