Leonard Skrevet Oktober 1, 2004 Share Skrevet Oktober 1, 2004 Bilen min dugger ekstremt over, spesielt på bakruta. Jeg har ikke AC. Det virker som om det er veldig dårlig sirkulasjon på luften. Kanskje noen luftkanaler som er tette. Noe som vet en løsning på dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Oktober 1, 2004 Share Skrevet Oktober 1, 2004 Ikke pust så fælt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Oktober 1, 2004 Share Skrevet Oktober 1, 2004 Har du ikke varmetråder i bakruta? Om luftekanalene er tette finner du ut hvis du holder foran og kjenner om det kommer luft ut. Noen slanger/rør eller noe kan jo alltids ha ramlet av et sted, men det er nok litt tvilsomt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
manta-a Skrevet Oktober 1, 2004 Share Skrevet Oktober 1, 2004 Prøve og vaske rutene skikkelig med litt salmiakk i vaske middelet.Biltema sin vindusvask på stålsprayboksen er bra for den er det litt salmiakk i.Men det kan jo være att du har mye fukt i bila di og....Da kan det dugge noe jævlig.Eller lekkasje på varmeapperats registret...Men det er vel kanskje tvilsomt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirakulix Skrevet Oktober 1, 2004 Share Skrevet Oktober 1, 2004 Har samme prob. jeg TROR jeg har fukt i bilen. Nå i sommer tok jeg ut baksetene og whoila der var det noen skruer elnos som var borte så det kom vann inn i baksetet.. jeg bare klinte på noe tettningsmasse. Dugger enda LITT. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Leonard Skrevet Oktober 1, 2004 Forfatter Share Skrevet Oktober 1, 2004 hhmmm, jeg får ta å gjennomsøke bilen etter feil, vask rutene ordentlig og unngå å pust. Det burde funke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steelman Skrevet Oktober 2, 2004 Share Skrevet Oktober 2, 2004 Har du sjekket coupé / Pollen Filteret i det siste? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Muren Motorsport Skrevet Oktober 2, 2004 Share Skrevet Oktober 2, 2004 gardin i bakruta/uoriginal hattehylle bruker være opphav til dugg.. får ikkje ut lufta. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aguilera Skrevet Oktober 2, 2004 Share Skrevet Oktober 2, 2004 Får nå håpe den ikke tar inn vann et sted Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Oktober 2, 2004 Share Skrevet Oktober 2, 2004 Sjekk etter fukt i bagasjerommet og under gulvteppene... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Leonard Skrevet Oktober 3, 2004 Forfatter Share Skrevet Oktober 3, 2004 Jeg var å sjekket under teppet i dag, der var det fuktig... Jeg har en liten anelse at det kan også være noe tull med filteret, men klarer ikke å finne det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjalle Skrevet Oktober 7, 2004 Share Skrevet Oktober 7, 2004 Lekkasje i varmeapparatregisteret ?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
manta-a Skrevet Oktober 7, 2004 Share Skrevet Oktober 7, 2004 Hvis du har lekkasje i v-registret så dugger det veldig på grunn av forstveska.Ett sant hælvet og få vekk etterpå.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Leonard Skrevet Oktober 8, 2004 Forfatter Share Skrevet Oktober 8, 2004 Tviler på at det lekker fra varmeapparatregisteret, siden det bare dugger når det er regn og sånn shit. Tror mer det er pollenfilteret, er det noen som vet hvor det er plasset i bilen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
manta-a Skrevet Oktober 8, 2004 Share Skrevet Oktober 8, 2004 Kan jo være att du ikke får nok luft igjennom pollen filteret da...På astra så ligger det under dekslet under vindusviskerne.Og på mercedes ligger det under dasjbordet på passasjersiden.Bmw har jeg aldrig bytta på så det kan jeg ikke svare på...Men du kan jo sjekke de to plassene der så finner du det sikkert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå