BMWPower Skrevet Oktober 3, 2004 Share Skrevet Oktober 3, 2004 Hadde et lite uhell i på fredag med radiatoren min, bilen blei litt varm og den sprakk. Så d stod en liten stråle med vann ut av den. Noen påstår at d går an og lodde den. Noen så har erfaringer med dette?? Er d og anbefale?? Vurderer å prøve d siden jg ikke får tak i ny radiator... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kyrre Skrevet Oktober 3, 2004 Share Skrevet Oktober 3, 2004 Hvis du holder til i nærheten av Oslo kan jeg anbefale deg å høre med Andersen Bilradiatorverksted i Enebakkveien. De kan garantert hjelpe deg, men om det blir billigere enn å få tak i en hos høgger aner jeg ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ettertenning Skrevet Oktober 3, 2004 Share Skrevet Oktober 3, 2004 Veit det var en lærer på yrkeskolen som sølv loddet en radiator, men tror du skal prate m noen som har gjort sånt før vertfall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWPower Skrevet Oktober 3, 2004 Forfatter Share Skrevet Oktober 3, 2004 Va ein så kunne gjør d for meg så har gjort d før... Kan ikkje bli verre,hehe.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå