Aguilera Skrevet Oktober 4, 2004 Share Skrevet Oktober 4, 2004 Jeg har en rød bimmer & tenkte jeg skulle lakke chrom`et på grillen min svart, så jeg lurte på om noen vet hva slags lakk jeg må bruke da/hvor jeg kan få tak i den? Må jeg pusse ned først? Noen som har erfaringer med dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aguilera Skrevet Oktober 4, 2004 Forfatter Share Skrevet Oktober 4, 2004 Jeg skal kjøpe ny front/m grill neste år når jeg får råd, så dette er bare midlertidigt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GSS Skrevet Oktober 4, 2004 Share Skrevet Oktober 4, 2004 Jeg har lakkert min med vanlig svart matt. Og når den blir stygg, så lakkerer jeg over igjen på ny. Men du får også kjøpt svart grill. Skal du lakkere dem så det sitter bør du pusse/matte krommen, grunne med syrebestandig grunning(syre-ett-eller-annet), for så å lakkere det. Jeg har gjort det med fangerene nine for leeenge siden, og de er like bra idag. Lakk sitter oftest dårlig på krom. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Oktober 4, 2004 Share Skrevet Oktober 4, 2004 Har sett utrolig mange av de grillene som flasser noe vanvittig, så skikkelig grunnarbeid er nok lurt ja. Sikkert nesten like enkelt å kjøpe en svart slik, så har du de kromma til å sette på igjen om du blir lei... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Leonard Skrevet Oktober 4, 2004 Share Skrevet Oktober 4, 2004 Jeg hadde en svart grill, så prøvde jeg å lakkere den chrom.... Det var ikke vellykket.... Endte med at jeg kjøpte en nye chrom fra GS. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå