Muren Motorsport Skrevet Oktober 4, 2004 Share Skrevet Oktober 4, 2004 peil på ka turbo som er på en m102 (745i) 1980 mod? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Oktober 4, 2004 Share Skrevet Oktober 4, 2004 Jepp, det var en KKK turbo (K27). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Muren Motorsport Skrevet Oktober 4, 2004 Forfatter Share Skrevet Oktober 4, 2004 tøft! va d ej trudde! ringe på norsk turboservice i mårgå å bestille bytteturbo! har motor på vei inn! skal bytte motor i e28`en. takker Gunnar! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Oktober 4, 2004 Share Skrevet Oktober 4, 2004 Blir det M102 i E28en? Har lest at K27en skal være god for ganske mye gamp. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Muren Motorsport Skrevet Oktober 4, 2004 Forfatter Share Skrevet Oktober 4, 2004 jepp! fikk tak i en hær i nabolaget! slitt turbo å kamm.. men ellers frisk å rask! l-jetronic, så ganske plug and play! men chiptrimming blir da ikkje mulig.. men med manuell kasse å slikt kan d bli morro læll!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Oktober 4, 2004 Share Skrevet Oktober 4, 2004 Du kan jo skaffe deg datasprut etterhvert, så har du full kontroll. Leste om noen som kjørte 450 gamp på en 735i med K27-turboen - og det med over 500.000km på telleren! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Muren Motorsport Skrevet Oktober 5, 2004 Forfatter Share Skrevet Oktober 5, 2004 ja mulighetene er mange.. bestilte turbo i dag! tett på 8000,- urk.. pakningssett viste sej bli et problem.. vart henvist frå gs. til en kar i oslo som kunne ordne d.. kansje.. gler mej som en onge til å bjynde med overhaling/montering! nåken so he bremsa bakende me høg utveksling for salg? rundt 4.00-1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mykle Skrevet Oktober 5, 2004 Share Skrevet Oktober 5, 2004 Da trot jeg nok den turboen begynner å nå maks av hva den klarer. Holder vel til ca 380-390 på rs2. Men uansett så begynner det å hjelpe med 450 hk - Chris Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Muren Motorsport Skrevet Oktober 5, 2004 Forfatter Share Skrevet Oktober 5, 2004 450 hk i en gammel bmw motor blir nåkk litt drøyt ja.. men 300 e absolutt mulig.. trur ej vill stoppe rundt der.. skal bruke bilen til å fra jobb, so ej vill ha nåke so e å stole på.. men datasprut e ikkje utenkeli.. tross alt litt meir kontroll over korr motoren he d.. men ka pokker so he sjett me inngangsmenyen på sidene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Oktober 5, 2004 Share Skrevet Oktober 5, 2004 men ka pokker so he sjett me inngangsmenyen på sidene? http://www.bmwguiden.no/viewtopic.php?p=12713#12713 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lien Skrevet Oktober 5, 2004 Share Skrevet Oktober 5, 2004 Altså 745i kommer originalt med 256 hester (?), og da skal det være godt mulig å trimme den til mer enn 300 hk.. 450hk er kanskje ikke helt sunt for motoren hvis den skal holde, men 350hk+ bør vell ikke være umulig? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Muren Motorsport Skrevet Oktober 5, 2004 Forfatter Share Skrevet Oktober 5, 2004 252hk.. jo bevares! alt går. men koffør operere i grenseland? skal bruke bilen dagli. ferie.o.l. so nåke "blodtrimming" blir lite aktuelt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Oktober 6, 2004 Share Skrevet Oktober 6, 2004 300 holder vel en stund uansett. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mykle Skrevet Oktober 6, 2004 Share Skrevet Oktober 6, 2004 Du får ferdige sett til den som skal gi 390 hk. Husker ikke hva de settene inneholder, men det er ikke så mye for prisen på de pleier ikke å være så ille. Motoren i seg selv tåler nok de 450 hestene fint, men det er verre med turbo, ic, dyser osv. - Chris Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Muren Motorsport Skrevet Oktober 6, 2004 Forfatter Share Skrevet Oktober 6, 2004 det er me motronic styring.. denne har l-jetronic. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå