sn|per Skrevet Oktober 5, 2004 Share Skrevet Oktober 5, 2004 Er det noen andre enn Gjensidige, if, enter og vesta som tilbyr bilforsikring? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Oktober 5, 2004 Share Skrevet Oktober 5, 2004 De fleste mindre sparebanker har via Terra (pleier å være billige), og ellers kommer jeg på Aktiv 24. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RCS Skrevet Oktober 6, 2004 Share Skrevet Oktober 6, 2004 Hvis du har noen i nær fam. som jobber i nsb eller liknende kan du forsikre bil, hos osv i jernbanens forsikring. (Norges rimeligste!) Jeg betaler 4800kr med 70% full kasko på en 528ia 96mod... 16tkm kjørelengde. Betalte 5000kr på en CBR900RR med full kasko.... RCS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anarkee Skrevet Oktober 6, 2004 Share Skrevet Oktober 6, 2004 Hvis du har noen i nær fam. som jobber i nsb eller liknende kan du forsikre bil, hos osv i jernbanens forsikring. (Norges rimeligste!) Jeg betaler 4800kr med 70% full kasko på en 528ia 96mod... 16tkm kjørelengde.Betalte 5000kr på en CBR900RR med full kasko.... RCS var ikke så mye. betaler 48 000 på min. med 12 000 km Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RCS Skrevet Oktober 6, 2004 Share Skrevet Oktober 6, 2004 var ikke så mye. betaler 48 000 på min. med 12 000 km Hva? Betaler du 48.000kr i forsikring? Fy søren så rågriske forsikringsselskapene er... RCS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Oktober 6, 2004 Share Skrevet Oktober 6, 2004 Hæ??? Du har for mye penger... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW324TDa Skrevet Oktober 6, 2004 Share Skrevet Oktober 6, 2004 22 år, gutt, 87mod M3, delkasko = 9800kr i året hos Gjensidige. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Oktober 7, 2004 Share Skrevet Oktober 7, 2004 Seriøst? Mye bonus har du på det? Og den står i ditt navn? GPS-sporingssystem montert? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aguilera Skrevet Oktober 7, 2004 Share Skrevet Oktober 7, 2004 Jeg har forsikra min 95 modell E36 316i hos Terra, og det kom på 16000 med 40% bonus...kan ikke si det var spes billig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Oktober 7, 2004 Share Skrevet Oktober 7, 2004 Full kasko og høy km per år da? Sjekka andre selskaper? Husk ellers at du får 10% rabatt hos Terra hvis du har tre forsikringer eller mer. Med 16000,- i året kan du sikkert tegne to billigforsikringer pluss å få litt penger igjen (f.eks ulykke og reise/innbo). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RCS Skrevet Oktober 7, 2004 Share Skrevet Oktober 7, 2004 Hei Det kan faktisk nytte å bytte\sjekke forsikringen en gang i året for å holde prisene nede. Hvis du først går til et selskap, forteller hva du betaler så gir de deg garantert en bedre pris. Få dette skriftlig og gå til ditt eget selskap. De vil da gå under dette igjen. Hvis ikke er det jo bare å skifte selskap..... Jobbet for enter\vesta før og vi hadde 15% vi kunne gi i "konkurent" rabatt. Dette ga vi nesten alltid RCS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet Oktober 7, 2004 Share Skrevet Oktober 7, 2004 Forsikringsselskaper er legal svindel! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW324TDa Skrevet Oktober 7, 2004 Share Skrevet Oktober 7, 2004 Seriøst? Mye bonus har du på det? Og den står i ditt navn? GPS-sporingssystem montert?,Dette er den første bilen eg har reg på meg. Begynte for 6 uker siden å samle bonus, dvs 20%. Har alarm, ikke garasje, parkering i eget tun, 10 000 km i året. Ikke noe GPS pjatt eller no'... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Oktober 7, 2004 Share Skrevet Oktober 7, 2004 Jøss, var ikke ille det. Trodde nesten det var umulig å få forsikring på E30 M3 om man var under 30. Har 30% på begge bilene jeg, og uten totalforsikringsrabatt og NITO-avtalen tror jeg begge passerer 6k. Femmeren er sikkert nærmere 7k. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aguilera Skrevet Oktober 11, 2004 Share Skrevet Oktober 11, 2004 Full kasko og høy km per år da?Sjekka andre selskaper? Husk ellers at du får 10% rabatt hos Terra hvis du har tre forsikringer eller mer. Med 16000,- i året kan du sikkert tegne to billigforsikringer pluss å få litt penger igjen (f.eks ulykke og reise/innbo). Full kasko ja, 12 000 km pr år! har ikke sjekka andre selskaper ennå, men kanskje d var en ide Hadde vert greit me 10% rabatt, men jeg har ikke flere ting å forsikre, hehe! Er ikke mer en 21 ennå, og bor fremdeles hjemme Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå