Gå til innhold

King Dragon

Aguilera
 Share

Anbefalte innlegg

Jeg fikk montert et King Dragon filter i Bmw`n min idag!jeg hørte liksom ingenting når jeg starta bilen, men da jeg skulle ut på motorveien for å teste lyden var det rett før jeg ramla ut av setet!

Sinnsykt bra lyd!!! det hørtes ut som om jeg hadde fått dobbelt så mye hk ved pådrag!! Vanvittig bra!! ;);)

Kan anbefale det filteret på det sterkeste! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan er lyden med disse luftfiltrene i forhold til å kjøre uten filter i originalboksen? Ser liksom ikke for meg at de skal kunne skape noe veldig mye grommere lyd enn om man kjører helt uten, men er vel kanskje når man fjerner boksen det begynner å hjelpe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

K&N er vel en smule bedre.. også med tanke på kaldlufts slangen som er med (fører frisk kald luft utenifra direkte inn på filteret). Med vanlig kon filter henter luft fra motorrommet som er varm..

Et lite spm? til kommentatene over? Kjører dere uten luftfilter? trodde det kan skade motoren jeg? Med hensyn på støvpartikkler og annet grimsegrums som kommer inn.... :-k

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et lite spm? til kommentatene over? Kjører dere uten luftfilter? trodde det kan skade motoren jeg? Med hensyn på støvpartikkler og annet grimsegrums som kommer inn.... :-k

Har kjørt en del mil uten filter ja. Rett og slett fordi jeg ikke visste at det ikke var filter i filterboksen. Så jeg var rimelig kjapp med å få tak i filter da, og monterte det på parkeringsplassen utenfor der jeg kjøpte det.

Om det er skadelig.... vel, det er det nok, men far kjører alltid uten filter på sykkelen sin, og mente det ikke var noen umiddelbar fare. Han har ikke hatt noe trøbbel i forbindelse med det på sykkelen, men så kjøres ikke den så mye årlig, og motoren får full gjennomgang relativt ofte...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

d verste av alt er at jeg har filteret liggande no.. har berre ikkje tenkt på d før ej las innlegge om filter.. skal på eu kontroll om litt, so den må få sej en liten service.. trenge et par berearms foringa oxo.. den "wobbla" litt. men jaggumej en trufast slitar! rusla å går! fæ mobil super m. å filter bytte kvar 5000, km. å stortrives! rusta he bjynt å gnage litt, men ikkje verre enn at en omgong me lamellskive å grunne/lakke litt av å til jer susen! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...