Muren Motorsport Skrevet Oktober 8, 2004 Share Skrevet Oktober 8, 2004 kjøpte forresten kn filter på e28 en! dobbelkon, merkbar effektøkning å vanvitti stili lyd! men bedre blir d!! (turbomotor på gang!) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet Oktober 8, 2004 Share Skrevet Oktober 8, 2004 Du får vel bare med kaldluftslange til K&N hvis du kjøper en kit? Tror du kan kjøpe seperat også.. er ikke sikker.. Kjøpte mitt i en sammensatt kit. 57i kit heter det tror jeg. Men de har jo fått nyere kitt også.. Tror de heter Typhoon II... Der er filteret skjermet fra motoren med varmehemmende materiale + kaldluftsslange....Bare til nyere bilmodeller tror jeg...(ble mye troing her men ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aguilera Skrevet Oktober 9, 2004 Forfatter Share Skrevet Oktober 9, 2004 Tror det er Gen II det heter! Kit'ene er jo så dyre og du betaler 1000,- ekstra for en kaldluftslange.... De vet å om å ta seg betalt iallefall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet Oktober 9, 2004 Share Skrevet Oktober 9, 2004 Er ikke så veldig dyrt da?? Kjøpte mitt 57i kit til 1345,- inkl. kaldluftsslange, fester og det hele... Hvis en ikke har råd til slange er det jo bare å gå på kjøkkenet å dra ut slangen fra vifta over komfyren(ventilatoren) og stappe den i bilen.. (blir kanskje litt matlukt i de første svingene men men.....) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aguilera Skrevet Oktober 9, 2004 Forfatter Share Skrevet Oktober 9, 2004 HAHAHAHA!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ettertenning Skrevet Oktober 10, 2004 Share Skrevet Oktober 10, 2004 Eg vil ivertfall anbefale alle som kjører uten filter og skaffe seg et rimelig fort. kan sikkert gå bra veldig lenge men det skal så veldi lite till,, er nok at du tar en liten tur på en grusvei en varm dag. da kan det gå skikkelig gale,, det går jo utover luftmengde måleren og den er dyr. og vist det kommer forbi, tror eg ikkje ventilene er så veldig begistret for støv og sand blandet med bensin på ventil setene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aguilera Skrevet Oktober 11, 2004 Forfatter Share Skrevet Oktober 11, 2004 Hørtes ikke godt ut å få masse drit oppi der nei, stakkars bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå