Kjell Rune Skrevet Oktober 10, 2004 Share Skrevet Oktober 10, 2004 noen som har eller kan hjelpe meg og skaffe koblingskjema på e36 m3 sin smg kasse. dette er fra en 88 modell. takker for all hjelp. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Oktober 10, 2004 Share Skrevet Oktober 10, 2004 E36 M3 SMG-kasse fra '88? E36 kom ikke før 9/90, E36 M3 kom ikke før 9/92, og SMG-kassene kom vel ikke før i '96? Ikke det at jeg tror det flyter rundt av slike koblingsskjemaer heller, desverre... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gaute Skrevet Oktober 10, 2004 Share Skrevet Oktober 10, 2004 E36 M3 SMG-kasse fra '88?E36 kom ikke før 9/90, E36 M3 kom ikke før 9/92, og SMG-kassene kom vel ikke før i '96? Ikke det at jeg tror det flyter rundt av slike koblingsskjemaer heller, desverre... Det er nok bare en trykkleif. Spørsmålet dreier seg nok om en '98 modell. Om det finnes dette koblingsskjemaet å få tak i eller ikke vet jeg ikke, men det er umulig å finne ut hvis man ikke spør litt rundt..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet Oktober 10, 2004 Forfatter Share Skrevet Oktober 10, 2004 98 ja:) sorry. skal i en 87 mod e30 m3, vist det er mulig på ne vis da:) he he Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet Oktober 10, 2004 Share Skrevet Oktober 10, 2004 Du kan jo høre med KRB Trading... Tror de hadde et E30 M3 turbo prosjekt med SMG kasse en gang... De kan sikkert noe om dette www.krbtrading.no e-mail: kai@krbtrading.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Oktober 10, 2004 Share Skrevet Oktober 10, 2004 Det tror jeg er den bilen Ruud nå har (og har putta Cosworth-motor i). Ble visst ikke noe særlig med KRB og VS når det gjaldt den M3en... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå