Kjell Rune Posted October 10, 2004 Share Posted October 10, 2004 noen som har eller kan hjelpe meg og skaffe koblingskjema på e36 m3 sin smg kasse. dette er fra en 88 modell. takker for all hjelp. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gunnar Posted October 10, 2004 Share Posted October 10, 2004 E36 M3 SMG-kasse fra '88? E36 kom ikke før 9/90, E36 M3 kom ikke før 9/92, og SMG-kassene kom vel ikke før i '96? Ikke det at jeg tror det flyter rundt av slike koblingsskjemaer heller, desverre... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gaute Posted October 10, 2004 Share Posted October 10, 2004 E36 M3 SMG-kasse fra '88?E36 kom ikke før 9/90, E36 M3 kom ikke før 9/92, og SMG-kassene kom vel ikke før i '96? Ikke det at jeg tror det flyter rundt av slike koblingsskjemaer heller, desverre... Det er nok bare en trykkleif. Spørsmålet dreier seg nok om en '98 modell. Om det finnes dette koblingsskjemaet å få tak i eller ikke vet jeg ikke, men det er umulig å finne ut hvis man ikke spør litt rundt..... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kjell Rune Posted October 10, 2004 Author Share Posted October 10, 2004 98 ja:) sorry. skal i en 87 mod e30 m3, vist det er mulig på ne vis da:) he he Link to comment Share on other sites More sharing options...
BalleKnalle Posted October 10, 2004 Share Posted October 10, 2004 Du kan jo høre med KRB Trading... Tror de hadde et E30 M3 turbo prosjekt med SMG kasse en gang... De kan sikkert noe om dette www.krbtrading.no e-mail: kai@krbtrading.no Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gunnar Posted October 10, 2004 Share Posted October 10, 2004 Det tror jeg er den bilen Ruud nå har (og har putta Cosworth-motor i). Ble visst ikke noe særlig med KRB og VS når det gjaldt den M3en... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts