Gaute Skrevet Oktober 10, 2004 Share Skrevet Oktober 10, 2004 Rimelig E36 Coupe/Sedan/Compact ønskes kjøpt. Gjerne defekt på mange måter, men helst ikke for mye rust. Skal være vinterprosjekt. Tlf.: 92200400 mail: gaute@e36.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw-power Skrevet Oktober 10, 2004 Share Skrevet Oktober 10, 2004 Villig å gi mye da? ' Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gaute Skrevet Oktober 11, 2004 Forfatter Share Skrevet Oktober 11, 2004 Jeg er mer villig til å ta en bil som ikke sviver enn jeg er villig til å gi mye penger, for å si det slik.... Men rette bilen, så..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gaute Skrevet Oktober 28, 2004 Forfatter Share Skrevet Oktober 28, 2004 Jeg leter fremdeles...... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw-power Skrevet Oktober 28, 2004 Share Skrevet Oktober 28, 2004 91mod bmw 318i E-36 230.000km godkjent til juli 05 kan sees som et prosjekt da fronten trenger lakk, samt noen småbulker må rettes opp, ellers ikke noe grusomt galt Pris må du bedømme selv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå