///M Skrevet Oktober 12, 2004 Share Skrevet Oktober 12, 2004 Katalysatoren på bilen har tatt kvelden. Noen som kan anbefale noe til en passe pris eller noen som har en å selge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Oktober 12, 2004 Share Skrevet Oktober 12, 2004 Får du ikke en god deal hos Stenshagen nå da? Ellers kan du jo bytte den ut med rakt rør eller høre med f.eks GS Bildeler om de har noe brukt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aguilera Skrevet Oktober 12, 2004 Share Skrevet Oktober 12, 2004 Hva med en racingkat. til 1800,-? Helt ny... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M Skrevet Oktober 12, 2004 Forfatter Share Skrevet Oktober 12, 2004 Får du ikke en god deal hos Stenshagen nå da? Ellers kan du jo bytte den ut med rakt rør eller høre med f.eks GS Bildeler om de har noe brukt... Ja tenkte på dette jeg også, men jeg vil helst ikke spørre, jeg er jo bare på utplassering der, hadde jeg hvert lærling der så hadde dette hvert mulig, er faktisk veldig stolt over meg selv, var i delelageret idag, og der lå det massssse deler til alle bmw er, tilfeldigvis var det ingen der, kunne like godt bare ta med ting og tang, men det er ikke meg, and i am proud of it. (jeg vet det er dårlig engelsk) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M Skrevet Oktober 12, 2004 Forfatter Share Skrevet Oktober 12, 2004 Hva med en racingkat. til 1800,-? Helt ny... Hmm, hvor får jeg tak i det hen da, og hva er spes med racing kat.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SE Skrevet Oktober 13, 2004 Share Skrevet Oktober 13, 2004 Det jeg lurer på er om racing kat holder bilen innafor riktig CO-verdier. Min er gåen den også. Til nå er 4500,- +mva for en uorginal kat det billigste jeg har klart å spore opp. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M Skrevet Oktober 13, 2004 Forfatter Share Skrevet Oktober 13, 2004 Huff. Det var dyrt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SE Skrevet Oktober 13, 2004 Share Skrevet Oktober 13, 2004 hehe ja. Orginalt koster det 10000,- :/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aguilera Skrevet Oktober 13, 2004 Share Skrevet Oktober 13, 2004 Ble litt dyrere enn 1800,- men billig var det http://www.dfstyling.com/katalysator.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ettertenning Skrevet Oktober 13, 2004 Share Skrevet Oktober 13, 2004 Noen som har erfaring med racin kat? Og om den går gjennomm co målinga? Eg har tenkt og skifte til rakt rør og så skifte tilbake til katt før eu kontroll. men vist den går igjennom med en racing katt, og det ikkje er stor forskjell på den og ett rakt rør. Er jo valget enkelt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aguilera Skrevet Oktober 15, 2004 Share Skrevet Oktober 15, 2004 Den jeg fant var godkjent for gatebruk... Håper man får rette Co-verdier Den gir iallefall bedre luftgjennomstrømning of course... Noen som har en av DownForce Styling sine racingkatalysatorer? Noen som har erfaring med racingkat.'er? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå