Jump to content

Bytt av katalysator.

///M
 Share

Recommended Posts

Får du ikke en god deal hos Stenshagen nå da? :)

Ellers kan du jo bytte den ut med rakt rør eller høre med f.eks GS Bildeler om de har noe brukt...

Ja tenkte på dette jeg også, men jeg vil helst ikke spørre, jeg er jo bare på utplassering der, hadde jeg hvert lærling der så hadde dette hvert mulig, er faktisk veldig stolt over meg selv, var i delelageret idag, og der lå det massssse deler til alle bmw er, tilfeldigvis var det ingen der, kunne like godt bare ta med ting og tang, men det er ikke meg, and i am proud of it. (jeg vet det er dårlig engelsk)

Det jeg lurer på er om racing kat holder bilen innafor riktig CO-verdier.

Min er gåen den også. Til nå er 4500,- +mva for en uorginal kat det billigste jeg har klart å spore opp.

Noen som har erfaring med racin kat? Og om den går gjennomm co målinga? Eg har tenkt og skifte til rakt rør og så skifte tilbake til katt før eu kontroll. men vist den går igjennom med en racing katt, og det ikkje er stor forskjell på den og ett rakt rør. Er jo valget enkelt.

Den jeg fant var godkjent for gatebruk... Håper man får rette Co-verdier :roll: Den gir iallefall bedre luftgjennomstrømning of course... Noen som har en av DownForce Styling sine racingkatalysatorer?

Noen som har erfaring med racingkat.'er?