SE Skrevet Oktober 13, 2004 Share Skrevet Oktober 13, 2004 Meg å min bror kom akkurat hjem fra handletur hos Motortechnik i Skien. Har handla meg hvite fram- og sideblinkere, samt rød/hvite baklamper til bilen min. Min bror han handla det samme til sin. Skal ut å sette de på når jeg er ferdig å spise. Klør i fingrene. Skal legge ut bilder når jeg er ferdig. PS. Må også informere om at Motortechnik skaffer alle delene som de har hos Schmiedmann selv om det ikke står på Motortechnik sin hjemmeside. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil 323i E36 Skrevet Oktober 13, 2004 Share Skrevet Oktober 13, 2004 Sant at de skaffer de samme delene, men prisen er desto høyere. Og nå som vi folk fra Norge får bestille fra Schmiedmann Danmark, så ser jeg ikke én grunn til å bestille fra MotorTechnik i Skien. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Oktober 13, 2004 Share Skrevet Oktober 13, 2004 Og nå som vi folk fra Norge får bestille fra Schmiedmann Danmark, så ser jeg ikke én grunn til å bestille fra MotorTechnik i Skien. To grunner: 1. Slipper fortolling 2. Enklere og billigere ved tilbakesending av varer Men er fornøyd med at vi kan handle direkte fra Schmiedmann igjen jeg også. Websidene til MT suger jo så vanvittig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SE Skrevet Oktober 13, 2004 Forfatter Share Skrevet Oktober 13, 2004 3. Jeg slipper frakt siden jeg kan hente delene i Skien. Og grunnen til at websidene til MT suger, er at de har ikke noen til å holde de oppdatert. Snakka med de når jeg var der i dag, og da sa de at de har annsatt en ny nå som skal ha ansvaret for det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SE Skrevet Oktober 17, 2004 Forfatter Share Skrevet Oktober 17, 2004 Det gjorde seg bedre når jeg fikk på sånne silver vision blinklyspærer, men fy å de kosta. 234,- pr par syns jeg var litt stiv pris. men men blei fornøyd med resultatet hvertfall. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hügel Skrevet Oktober 17, 2004 Share Skrevet Oktober 17, 2004 Får man noe rabatt hos MT som medlem av BMWCCN?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Oktober 17, 2004 Share Skrevet Oktober 17, 2004 Det gjorde seg bedre når jeg fikk på sånne silver vision blinklyspærer, men fy å de kosta. 234,- pr par syns jeg var litt stiv pris. men men blei fornøyd med resultatet hvertfall. Latterlig dyrt, ja. Jeg gjorde følgende: Kjøpte 1 par oransje blinklyspærer til ca. 9,90 og 1 stk chrome spraylakk til ca. 39,90 på Biltema. Spraya et par tynne lag på pærene. De er helt chrome-farga, og blinker oransje. Det ser helt strøkent ut, og til en brøkdel av prisen. Spraylakken holder jo dessuten til hundrevis. Slik ser de ut på Chrysleren: Den har helt klare blinklys, men pærene går nesten i ett med reflektoren. Var forresten Frode H. som tipsa meg om å gjøre det slik (med grå spraylakk - ble bedre med chrome siden lyktene mine er helt blanke). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SE Skrevet Oktober 17, 2004 Forfatter Share Skrevet Oktober 17, 2004 Får man noe rabatt hos MT som medlem av BMWCCN?? Ja får 10%. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SE Skrevet Oktober 17, 2004 Forfatter Share Skrevet Oktober 17, 2004 Latterlig dyrt, ja. Jeg gjorde følgende:Kjøpte 1 par oransje blinklyspærer til ca. 9,90 og 1 stk chrome spraylakk til ca. 39,90 på Biltema. Spraya et par tynne lag på pærene. De er helt chrome-farga, og blinker oransje. Det ser helt strøkent ut, og til en brøkdel av prisen. Spraylakken holder jo dessuten til hundrevis. Slik ser de ut på Chrysleren: Den har helt klare blinklys, men pærene går nesten i ett med reflektoren. Var forresten Frode H. som tipsa meg om å gjøre det slik (med grå spraylakk - ble bedre med chrome siden lyktene mine er helt blanke). ååååå hvorfor sa du ikke det før. Da hadde jeg jo spart masse penger. Nei får vel gjøre det neste gang da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hügel Skrevet Oktober 17, 2004 Share Skrevet Oktober 17, 2004 Får man noe rabatt hos MT som medlem av BMWCCN?? Ja får 10%. Flott. Greit å vite når man jobber i Skien......... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SE Skrevet Oktober 17, 2004 Forfatter Share Skrevet Oktober 17, 2004 Ja hehe. Det er veldig kjekt. Sparer en del med tanke på porto, og når du i tillegg får rabatt så er det jo bare "Løp og kjøp" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SE Skrevet Oktober 17, 2004 Forfatter Share Skrevet Oktober 17, 2004 Jeg skal få tatt noen bilder av resultatet også, men dette været gjør meg deppa. Så nå skal jeg gå å legge meg under dyna å se film heller. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå