Lien Skrevet Oktober 13, 2004 Share Skrevet Oktober 13, 2004 Heisann! Fikk igjen bilen fra reperasjon av "aircondition system" i dag og da jeg kom hjem oppdaget jeg at håndbrekket hadde hengt seg med knappen inne.. Dvs at håndbrekket ikke går på.. Skal kontakte verksted ang dette men jeg lurer på om det er noe big deal å fikse selv? Har ikke skilter så da blir det så tungvint å kjøre den ned og slik.. Noen som har opplevd det før? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Muren Motorsport Skrevet Oktober 13, 2004 Share Skrevet Oktober 13, 2004 prøv å vri handtaket rundt å bak du! samtidig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ettertenning Skrevet Oktober 13, 2004 Share Skrevet Oktober 13, 2004 Og vist ikkje deg går så får du prøve og demontere det og smøre det opp med 556 (CRC) og moe det. så fjerner du crcen med litt sprit og så smører du opp med litt fin grease. det gjør susen vettu Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lien Skrevet Oktober 14, 2004 Forfatter Share Skrevet Oktober 14, 2004 Får ikke av håndtaket til håndbrekket.. Har tatt av belgen men kommer ikke til fordi håndtaket sitter fast, og selve håndbrekket er poppa fast i wire mekanismen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lien Skrevet Oktober 15, 2004 Forfatter Share Skrevet Oktober 15, 2004 Er det noen som veit hvordan selve gummi håndtaket er festa på håndbrekket? Det er vell bare å dra av det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
touring Skrevet Oktober 15, 2004 Share Skrevet Oktober 15, 2004 var ute for da sjølv,under belgen,mellom strammarane er da ein liten bevegelig metalldings som kom i ulage,skal pressast bakover.Gjort på 10 sekund. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå