Muren Motorsport Skrevet Oktober 13, 2004 Share Skrevet Oktober 13, 2004 e28 kan virke som den er lagd for lekkasjer.. utluftinga bak, (bak deksela på c-stolpen) en kraftig regnskyll eller en vask er nok til at vatten kommer inn i bagasjerommet, står bilen med fronten ned, renner dette vatne fram å nedi bilen. har tette nesten hele spalta på min, innom deksele.... med aluteip, kun et par tre centimeter jænn i nedkant! med godt resultat! inni luftinntake til varmeapparatet. bak dekselet i motorromme kan avrenningane på sidene ver tette, rusthål rett inni kupeen.osv ta av deksele spyl forsikti med hageslangen nedi,sjå om vatne kommer inni bilen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Muren Motorsport Skrevet Oktober 13, 2004 Forfatter Share Skrevet Oktober 13, 2004 den havna feil.. skulle vere svar til våte gulvtepper.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Oktober 13, 2004 Share Skrevet Oktober 13, 2004 Takker for svar på litt feil plass. Men det går bra. Skjønte det allikevel jeg. Skal ta å se på dette til helga når jeg får litt bedre tid. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Muren Motorsport Skrevet Oktober 13, 2004 Forfatter Share Skrevet Oktober 13, 2004 den e go!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå