PenguiN- Skrevet Oktober 14, 2004 Share Skrevet Oktober 14, 2004 Heisann! har en rå 4,5" bakpotte potte som lager en satans grom lyd,potten er universal, men kan godt ta bilder av hvordan den er opphengt på min E36. Mitt oppsett "konkurrer" så å si mot supraen (når det gjelder grom lyd) her i byen og det mest pga potta! uansett, så vil jeg bytte mot en potte som ser slik ut: http://www.bmw-freunde.de/wenzel3b.jpg Potta har avtagbar lydemper (gjort på 5 min) potta mi ble målt til nesten 100db MED lyd demper ,( + rakarør og sportskat), med denne potta kan jeg love at du får hodevridning og sinte naboer, potta er i rustfritt stål og er i "chrome". Prisantydning, 2000,-. her er et bilde av vidunderet: http://www.dalhems.se/engine/enginebild ... e/pcp8.jpg (bildet viser hvordan potta ser ut MED lyd demper) grunnen til at jeg vil bytte er pga utseende (liker doble stusser bedre), potta er hullfri og pen og blank. si ifra om du vil kjøpe eller har en potte som den på bildet og bytte bort. IKKE usaklige innlegg om pris o.l. 95926332 / markusvang199@hotmail.com / PM eller innlegg thanks. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet Oktober 16, 2004 Forfatter Share Skrevet Oktober 16, 2004 Akkurat slike innlegg jeg mente var usalige og ikke særlig smart å legge inn når jeg prøver å selge. ville du likt et slikt innlegg i din salgspost av noe du ville selge eller bytte bort? nei, så da tenker du deg bedre om neste gang. takk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Oktober 16, 2004 Share Skrevet Oktober 16, 2004 Innlegget til gEIRA forsvant sporløst og magisk. Kan slette disse også hvis du helst vil ha de bort. Unødvendig å komme med slike subjektive meninger i en salgsthread. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet Oktober 17, 2004 Forfatter Share Skrevet Oktober 17, 2004 tusen takk gunnar! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå