Cervin Skrevet Oktober 14, 2004 Share Skrevet Oktober 14, 2004 Jeg lurer på om der begynner å bli lite olje i servoen eller noe, for når bil er kald, og jeg kjører ned en liten bakke som er ganske bratt, som jeg må snu i bunnen av virker det som om servoen kopler ut og inn og ut og inn.. Er det bare litte hydrolikkolje eller kan dette være noe annet? Og er det noen fare med det, har aldir merka noe utenom den bratte nedoverbakken med kald bil.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Oktober 14, 2004 Share Skrevet Oktober 14, 2004 Har bilen din separat "viftereim" for servoen? Kanskje den er slakk/ødelagt? Og for å eventuelt utelukke lite servoolje kan du jo bare peile den? Er jo like enkelt som å peile motorolje. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cervin Skrevet Oktober 14, 2004 Forfatter Share Skrevet Oktober 14, 2004 Hmm, hvor er peileren til den? Og jeg vet ikke om den har separat viftereim. Åssen finner jeg det ut? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hügel Skrevet Oktober 15, 2004 Share Skrevet Oktober 15, 2004 Du skrur av lokket på beholderen til styreservoen. I lokket er det en innebygd peilepinne. Noen som vet hvilken type ATF-olje det skal brukes på styreservoen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå