Endre Skrevet Oktober 15, 2004 Share Skrevet Oktober 15, 2004 Nå lyser det Oilservice og en rød og gul firkant under turtelleren. Lyste bare gul før. så har jeg skiftet olje men det lyser framdeles. Noen som har peiling på hvordan jeg skal få det vekk? Må jeg ta den ned på et bmw verksted. Bilen er en BMW 520i 88mod. Endre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Oktober 15, 2004 Share Skrevet Oktober 15, 2004 Den må nullstilles ja. Enten hos bmw eller du kan fikse det selv, ligger vel en beskrivelse på autopower.se Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lien Skrevet Oktober 15, 2004 Share Skrevet Oktober 15, 2004 eller på pelicanparts.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Endre Skrevet Oktober 19, 2004 Forfatter Share Skrevet Oktober 19, 2004 Fikset det selv i går. Var veldig lett brukte guiden som var på autopower.se Deilig og slippe og se på oilservice lyset. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå