Gå til innhold

Pass dere for hvite sperrelinjer!

hagenisse
 Share

Anbefalte innlegg

Er vel ikke prikker for forenkla forelegg?

Hvorfor heh... På vei inn mot Drammen.. Lå bak en fjomp. Så går veien over fra 1-felt til 2-felt samtidig som det er en påkjørsel fra venstre. På tide å komme seg forbi.. Så jeg bytter felt i "krysset" liksom. Teite greier, var klar over at bilen bak var sivilbil, men var ikke klar over at det var noen sperrelinje der. Tror faktisk bare det er sperrelinje i ca 3-4 meter og siden det ikke kom noen biler fra venstre ser jeg ikke helt problemet. Men men, politiet hadde vel en dårlig dag :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja ok, de nevnte iallefall ingenting.

Men det jeg finner litt tragisk er at de prøver skremme deg. Kom med at jeg skulle være glad de ikke hadde noen måling for jeg hadde jo over 100 i 60-sona i følge speedometeret dems. Noe som bare er tull, gpsen min viste aldri mer enn 75 på det høyeste i 60-sona og det var da jeg kom inn fra 80-en... Så lå jeg pent på 60 etter det. Så blæh! :D De holdt forresten kjeft om det når jeg nevnte gpsen min :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det beste er når de driter seg ut selv.

Jeg kjørte med en sivil politibil etter meg gjennom byen. Kjørte helt etter fartsgrensa, men det som var at jeg kjørte nesten fartsgrensa i alle kryssa også. Bare for å plage de litt. Når de endelig stoppa meg da, så spurte de om hvorfor jeg kjørte sån. Og så sa de at jeg burdet være glad for at de ikke tok fra meg lappen osv. Så da sa jeg bare. "Du har du ikke kjørelys på bilen din eller?" (de hadde fulgt etter meg hele tiden uten kjørelys). Da blei han bare jævlig rød i tryne, også satte de seg inn i bilen og kjørte uten å si et ord.... HAHAHAHAHA :lol::lol::lol:

Jeg lo så jeg nesten kjørt av veien etterpå. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det beste er når de driter seg ut selv.

Jeg kjørte med en sivil politibil etter meg gjennom byen. Kjørte helt etter fartsgrensa, men det som var at jeg kjørte nesten fartsgrensa i alle kryssa også. Bare for å plage de litt. Når de endelig stoppa meg da, så spurte de om hvorfor jeg kjørte sån. Og så sa de at jeg burdet være glad for at de ikke tok fra meg lappen osv. Så da sa jeg bare. "Du har du ikke kjørelys på bilen din eller?" (de hadde fulgt etter meg hele tiden uten kjørelys). Da blei han bare jævlig rød i tryne, også satte de seg inn i bilen og kjørte uten å si et ord.... HAHAHAHAHA :lol::lol::lol:

Jeg lo så jeg nesten kjørt av veien etterpå. :D

:D Det er en av de beste jeg har hørt!!! Knallmelding til Onkel!

Jeg har hørt en historie fra en taxisjåfør her i Oslo. Han fikk bot av en MC-purk en dag. Da han kom tilbake til sentralen, ville gutta se forelegget hans. De begynte med en gang å le, når de så signaturen til politimannen...."Har du fått bot av Olit??" "Ehh...Olit...Hvem er det?" Joda, kameraten på Honda var kjent av gutta....Han var så smalskuldra, at det ikke var plass til "Politi" på ryggen hans.... :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da jeg var 18-19 år fikk jeg kjeft av onkel for kjøringen min, selv om jeg kjørte i fartsgrensen. Dusten sa: "Jeg liker ikke kjøringen din!!" Og da jeg spurte om jeg hadde kjørt for fort eller gjort noe galt, så svarte han: "Nei, men jeg liker ikke kjøringen din!!!" Men en sint mine.... Forstå det den som vil...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm. Synes å huske at Haakon hadde noe annet for noen år siden. Tar kanskje feil?

Og jeg har jo aldri blitt stoppa i BMW.. ikke i Chrysler eller noe annet heller for den saks skyld. Teknisk med E36en en gang bare, men da ba jeg om det (tåke + park en tidlig og ganske mørk morgen på vei til jobb).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mens vi nå snakker om onkel og kontroller og sånn.

Er det noen her som har blitt stoppet for solskjerm (sånn stripe på toppen av frontruta), og fått bot for dette? Di sa til meg at di kunne gitt meg en bot på 1500,-

Noen som har hørt om noen som noengang har fått denne bota?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hørt om folk som har måttet dra av stripa der og da, men har inntrykk av at politiet ikke er så strenge på slike ting som folk vil ha det til. Tenker da på solfilm på sideruter foran, solstriper/streamer, markeringslys etc.

Har kjørt mange tusen km i biler med original solstripe, og har aldri blitt stoppa for det. Men det er som regel greit synlig at det er originalt også, siden de fader ut nedover. Er derfor jeg vil ha slik til femmeren også...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...