-BmW-CHRiS- Skrevet Oktober 18, 2004 Share Skrevet Oktober 18, 2004 Hva synes dere? Jeg synes den er lekker selv! Men hva synes dere som har vært med bmw lenge? Min første bmw. Jeg håper jeg blir fornøyd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Oktober 18, 2004 Share Skrevet Oktober 18, 2004 e36 er vel ikke feil. Personlig ville jeg røsket av den vingen, fjernet lyktelistene, fjernet dekor og fått på m-front samt normale nyrer. Iallefall fjernet vingen, ser så inni granskauen tragisk ut på e36 (og de fleste bmwer for så vidt). Men det er meg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjirn Skrevet Oktober 18, 2004 Share Skrevet Oktober 18, 2004 jeg hadde nappa ufoene av og satt på noen felger... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Oktober 18, 2004 Share Skrevet Oktober 18, 2004 Hehe. Tror du må tåle å få høre litt ting og tang når du kjøper en slik bil. BMW-folk flest er ikke så glade i slik mishandling... Så den på Rudskogen i september: Synes du bør få bort de ødelagte nyrene til fordel for '97-fronten. Ellers går det an. Grattis ihvertfall! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kure Skrevet Oktober 18, 2004 Share Skrevet Oktober 18, 2004 Grattis med ny bil!! Ikke helt min stil, men det er utrolig bra at ikke alle har samme smak da. Det hadde jo blitt utrolig kjedelig Håper du blir fornøyd med bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rons Skrevet Oktober 18, 2004 Share Skrevet Oktober 18, 2004 Grattis med ny bil ja, hmm, fronten og felgan (ufoan) må du få gjort noe med, resten er helt supert.. Åssn model og ka du ga for den?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-BmW-CHRiS- Skrevet Oktober 18, 2004 Forfatter Share Skrevet Oktober 18, 2004 Takk takk Selv liker jeg bling bling felgene =D Og hva er galt med fronten? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Oktober 18, 2004 Share Skrevet Oktober 18, 2004 Hva som er galt med fronten? Nyrene vel..., eller mangelen på sådan. Er jo det som er det mest umiskjennellige kjennetegnet på BMW. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirakulix Skrevet Oktober 18, 2004 Share Skrevet Oktober 18, 2004 Nydelig bil Men må nok hive meg med å kritisere felgene litt kanskje DIGGER vingen, dekalene og fronten. sideskjørtene. *muah* Ga for denne da? Smak og behag, gutter. smak og behag. Dette er min smak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SE Skrevet Oktober 18, 2004 Share Skrevet Oktober 18, 2004 Grattis med ny bil, men om du vil gjøre minst mulig kvitt deg i det minste med de felgene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW525i Skrevet Oktober 18, 2004 Share Skrevet Oktober 18, 2004 Grattis med ny bil! Jeg syns personlig det er finere med nyrer på en bmw en gitter, og noen stilige felger hadde gjort seg. Men smaken er som baken, den er delt!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-BmW-CHRiS- Skrevet Oktober 18, 2004 Forfatter Share Skrevet Oktober 18, 2004 Overasket over at dere ikke liker felgene jeg.. Det er felger til 40 laken liksom Men som sagt hver sin smak.. Jeg gleder meg nå hvertfall villt til å starte turene med den Og til å legge inn mange innlegg på dette forumet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw-power Skrevet Oktober 18, 2004 Share Skrevet Oktober 18, 2004 Vill bil med stygge felger Få på noe med bred kant så har du kjerra! Klare blinkers og angle eyees+ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjirn Skrevet Oktober 18, 2004 Share Skrevet Oktober 18, 2004 Til 40 laken kan du få mye fetere felger enn det der. Ta Rondell 58 f.ex, tror de koster 18 lapper... MYE penere... Men, for all del, din bil, og jeg respekterer at du liker felgene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Oktober 18, 2004 Share Skrevet Oktober 18, 2004 Overasket over at dere ikke liker felgene jeg.. Det er felger til 40 laken liksom Men som sagt hver sin smak.. Jeg gleder meg nå hvertfall villt til å starte turene med den Og til å legge inn mange innlegg på dette forumet Hehe. Som sagt, du vil få mye pes for bilen, men det er da bare moro at noen skiller seg ut. Mangfold er bra, så kos deg med den, og velkommen på forumet skal du være! Hvordan er turbosetupen forresten? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå