bmw-power Skrevet Oktober 18, 2004 Share Skrevet Oktober 18, 2004 Prisen ble vell rundt 90-100.000kr tenker jeg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eye_Candy_Racing Skrevet Oktober 19, 2004 Share Skrevet Oktober 19, 2004 Gratulerer med bilen...... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-BmW-CHRiS- Skrevet Oktober 19, 2004 Forfatter Share Skrevet Oktober 19, 2004 1000 takk! Ses i kveld Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil 323i E36 Skrevet Oktober 19, 2004 Share Skrevet Oktober 19, 2004 Liker: - Karroseriet - Hvite blink rundt om - Lyktelistene Misliker: - Resten! Men tror du kommer til å bli fornøyd, og som Gunnar har påpekt, tror jeg du vil få mye pes for bilens utseende. Når det gjelder felgene, så hadde jeg ikke kjøpt de for 2000,- en gang... (Vi har vær vår smak! ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWPower Skrevet Oktober 19, 2004 Share Skrevet Oktober 19, 2004 Grei bil d.. Gratulerer!! Men som sagt før her, di felgene er grusomme og d mangler hjerte i bilen, alså nyrene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aguilera Skrevet Oktober 20, 2004 Share Skrevet Oktober 20, 2004 Felgene så ut som kapsler åsså må du ikke ta bort sjela til bilen - nyrene!!Er liksom di som kjennetegner en Bmw Men ellers så likte jeg bilen, vinga, dekalene Digg!! Gratulerer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå