manta-a Skrevet Oktober 18, 2004 Share Skrevet Oktober 18, 2004 Lurer på om det er noen her på forumet som har en 318is.Synes min bruker mye bensin på bykjøring.Min ligger på 1,2 kanskje litt i overkant av det på bykjøring.Synes det er mye til den motortypen!!!??Men det er jo min første bmw=)Og ikke den siste ihvertfall=) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Oktober 18, 2004 Share Skrevet Oktober 18, 2004 Min 320ia (2-liter og 14hk mer) brukte ganske fort 1.3 på bykjøring, men var nede i 0.78 på langkjøring. Så jeg vil tro 1.2 er ganske normalt på 318is. Ihvertfall hvis du er litt hard på gassen. Men vi får vente og se om noen andre isbileiere kommenterer det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode H. Skrevet Oktober 18, 2004 Share Skrevet Oktober 18, 2004 Min 1990 318is brukte aldri mer enn 0.8-0.9 nesten uansett hvordan jeg kjørte. 1.2 er altfor mye! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Oktober 18, 2004 Share Skrevet Oktober 18, 2004 Jeg ligger nok på rundt literen med min nå. Bykjøring i kulda. Men jeg har ikke målt så... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Prog_Kick Skrevet Oktober 18, 2004 Share Skrevet Oktober 18, 2004 min fikk jeg målt på oslo tur til ca 0,8-0,9 på langkjøring og på by kjøring er jeg fort oppe i 1,2-1,4++ er jo litt merkeligt egentlig..er ikke akkurat store motorvolumet.. vet ikke om dette er normalt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sir_Hood Skrevet November 28, 2004 Share Skrevet November 28, 2004 Har også kjøpt en 318is for litt siden, tror ikke du skal klage over 1,2 på bykjøring (kommer selfølgelig veldig ann på hvordan du kjører som de andre sier...) er kansje litt mye hvis du kjører veldig forsiktig... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
manta-a Skrevet November 30, 2004 Forfatter Share Skrevet November 30, 2004 Har funnet ut att tomgangs regulatorn min er gåen og tror nok att det innvirker på forbruket.Skal bytte den ganske snart så da får jeg se om det blir noe billigere i drift=) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håvard ///M3 Skrevet November 30, 2004 Share Skrevet November 30, 2004 Det må hvertfall være noe rart. For jeg brukte ikke noe mere enn deg med en e36 325 ia på by kjøring. og den gikk på 0,7 på langkjøring. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå