Gunnar Skrevet Oktober 21, 2004 Skrevet Oktober 21, 2004 Løvet faller fra trærne og høstværet har satt inn skikkelig. Glimrende anledning til å ta noen flotte høstbilder! Knipsa noen skikkelige høstbilder av femmeren etter at jeg fikk på hvite blinkers foran. Her er tre bidrag fra meg: Flere som har noen bra høstbilder dere vil legge ut, eller er det bare jeg som er gal nok til å stikke ut for å knipse høstbilder? Hva synes dere om de hvite blinkerne, da?
SeT Skrevet Oktober 21, 2004 Skrevet Oktober 21, 2004 Passa fint med de blinkersene ja:) Få på hvite blinkers på siden og da? Blir vel litt knipsing på lørdag regner jeg med, for da skal jeg hente e30:D
Gunnar Skrevet Oktober 21, 2004 Forfatter Skrevet Oktober 21, 2004 Det kommer! Må få solgt Chrysleren + få tak i riktige blinkere. De jeg har funnet så langt har vært for korte (11cm), så de har ikke dekket skruhullet til de som står på. Mine er 14.5cm. Har vært i kontakt med flere. Kvikk Tønsberg, OS Bildeler, Biltema, m.fl hadde kun de korte. Men tror Motortechnik kunne hjelpe. Må bare få inn litt penger først.
bmw-power Skrevet Oktober 21, 2004 Skrevet Oktober 21, 2004 Grei bruksbil dette, det gjorde seg med hvite blikers ja
hagenisse Skrevet Oktober 22, 2004 Skrevet Oktober 22, 2004 Tror jeg står over å ta høstbilder ettersom jeg har vinterdekk på.
Gunnar Skrevet Oktober 22, 2004 Forfatter Skrevet Oktober 22, 2004 bmw-power, håper den er det, ja! Satser på at den tjener meg bra de årene som gjenstår til jeg er ferdig på skolen. hagenisse, pingle!
Aguilera Skrevet Oktober 22, 2004 Skrevet Oktober 22, 2004 Pent med di hvite blinkerne ja, jørr mye med bilen det
hagenisse Skrevet Oktober 22, 2004 Skrevet Oktober 22, 2004 Pingle ja, men bilen er ikke spesielt pen med med 15" og hjulkapsler
SE Skrevet Oktober 22, 2004 Skrevet Oktober 22, 2004 Blei fine høstbilder Gunnar. Måtte ta noen selv også. De blei ikke fullt så vellykket, men det får duge så lenge. Det blei bedre med hvite blinkere hvertfall.
Gunnar Skrevet Oktober 22, 2004 Forfatter Skrevet Oktober 22, 2004 Lekkert, SE! Nå er vi i gang vett. Knips i vei folkens! Bilen din er forresten skikkelig pen. Fin farge og fine felger på E39.
Frode H. Skrevet Oktober 22, 2004 Skrevet Oktober 22, 2004 Når naboen sin bøk er tom for løv skal jeg ta et "løvbilde" jeg også, rett utenfor døren.. Pleier å samle seg en stor mengde løv rundt inngangspartiet, inni garasjen, oppå bilen, inni bilen osv. osv.
Gunnar Skrevet Oktober 22, 2004 Forfatter Skrevet Oktober 22, 2004 Er helt vanvittige mengder med løv her i Vestfold. Er ikke vant med såå veldige høsttilstander. Må velge hvilket område jeg parkerer i på skolen med omhu, ellers er bilen full av løv når jeg kommer ut... Irriterende...
SE Skrevet Oktober 22, 2004 Skrevet Oktober 22, 2004 Ja er jo masse løv. Jeg tok bildene i bøkeskogen i Larvik. Et veldig stort område med kun bøketrær. Så det blir store mengder av det ja. Har fått rydda plass i garasjen til bilen min nå, så da slipper jeg det som kommer fra trærna der.
Kjetil 323i E36 Skrevet Oktober 22, 2004 Skrevet Oktober 22, 2004 Det kommer!Må få solgt Chrysleren + få tak i riktige blinkere. De jeg har funnet så langt har vært for korte (11cm), så de har ikke dekket skruhullet til de som står på. Mine er 14.5cm. Har vært i kontakt med flere. Kvikk Tønsberg, OS Bildeler, Biltema, m.fl hadde kun de korte. Men tror Motortechnik kunne hjelpe. Må bare få inn litt penger først. Schmiedmann har jo til din bil. Koster nesten ingen ting og frakten fra Danmark er vel ikke mer enn den er i Norge. http://www.schmiedmann.com/DisplayProdu ... r+og+blink
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå