Drage Skrevet Oktober 29, 2004 Skrevet Oktober 29, 2004 Takker og bukker, har lagt ned mange timer og kroner i denne bilen Skal sjå kva eg får til i morgo når eg har tatt bilde,er ikkje noko flink når det gjeld data
Mooncab Skrevet Oktober 30, 2004 Skrevet Oktober 30, 2004 F... jævli fin bil altso! Passa bra med sideskjørta, skal bli moro å få montert mine og
BMWPower Skrevet Oktober 30, 2004 Skrevet Oktober 30, 2004 Den av nice!!!! Ikke for mye, men akuratt passe
Stian Skrevet Oktober 30, 2004 Skrevet Oktober 30, 2004 Veit. Bilig digital kamera Skal ta bilde med eit anna imorgo, så da skal det bli bra. Ring meg og da, so kan me knipsa ilag.
Drage Skrevet Oktober 30, 2004 Skrevet Oktober 30, 2004 Mooncab Skrevet: Lør Okt 30, 2004 10:10 Tittel: -------------------------------------------------------------------------------- F... jævli fin bil altso! Passa bra med sideskjørta, skal bli moro å få montert mine og Korleis i H... kan du sjå sideskjørta på dei mørke bilda da?
Kjell Rune Skrevet Oktober 31, 2004 Skrevet Oktober 31, 2004 korzen kan du sjå att dem ikke er der??????????????????? :)
Kristian Skrevet Oktober 31, 2004 Skrevet Oktober 31, 2004 hei! nytt medlem her! få gjerne noem tilbake meldinger om hva dere synes om bilen har ny m3 leppe, og gt leppe som skal under den igjen liggende, monteres når vinteren er over
Kjell Rune Skrevet Oktober 31, 2004 Skrevet Oktober 31, 2004 bil listen din var litt skremmende da men....... bien var fin den ja. synest den va helt topp.
Frode H. Skrevet Oktober 31, 2004 Skrevet Oktober 31, 2004 Nydelig E36, Kristian! Akkurat slik en E36 skal se ut! Jeg synest ikke listen over tidligere biler var så skremmende. Mye gromt der, og så har han jo endelig funnet der riktige merket da. Så nå blir det nok BMW i mange år fremover
Gunnar Skrevet Oktober 31, 2004 Forfatter Skrevet Oktober 31, 2004 Meget pen E36 sedan! Perfekt høyde i hjulbuene både foran og bak, og skikkelig pent med M3-skjørtene og "M5-spoileren" på bakluka.
Kristian Skrevet Oktober 31, 2004 Skrevet Oktober 31, 2004 så du synes listen er skremmende kjell rune?? er faktisk ganske glad for at i me hånda på hjertet kan si at i ikkje angra på en eneste av bilan i he kjøpt du såg 190'in på glattkjøringsbana oppi malmedalen du kjell rune? er så langt fornøyd med bmw'en, men savner litt mere motor da! er tross alt den treigeste bilen i har hatt så langt.... må bare si at i digge m3'en din kjell rune!! har lyst på e30 m3 sjøl i...... hmmmmm... men trur i ska beholde na her t over vintern, sia dama får lappen om ei uke
Kjell Rune Skrevet Oktober 31, 2004 Skrevet Oktober 31, 2004 så du synes listen er skremmende kjell rune?? er faktisk ganske glad for at i me hånda på hjertet kan si at i ikkje angra på en eneste av bilan i he kjøpt du såg 190'in på glattkjøringsbana oppi malmedalen du kjell rune? er så langt fornøyd med bmw'en, men savner litt mere motor da! er tross alt den treigeste bilen i har hatt så langt.... må bare si at i digge m3'en din kjell rune!! har lyst på e30 m3 sjøl i...... hmmmmm...men trur i ska beholde na her t over vintern, sia dama får lappen om ei uke hmmmmm. en sølvfarga en??? blei litt usikker no. har aldri sedd na e36´n i byn meina i, e no ike så mykji på den kanten hell i. ja du såg vel attn blei testa på strekke du da. he he.
Kristian Skrevet Oktober 31, 2004 Skrevet Oktober 31, 2004 sølvfarga ja. såg dokker på strekke ja! hehe he ikkje sett d i byen sia i fikk tak i bmw'en, så du he vel ikkje sett den nei....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå