bmw-power Skrevet Oktober 23, 2004 Share Skrevet Oktober 23, 2004 Synes denne var litt tøff, prisen er vell ikke noe å si på? noen med bedre erfaring? http://www3.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=576177 Men liker dette karosseriet litt bedre http://www3.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=572784 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Oktober 23, 2004 Share Skrevet Oktober 23, 2004 E21en tror jeg er solgt, hvis det da ikke er den nye eieren som selger den allerede. Den har hatt tre eiere de siste to månedene. Folk som bare har hatt behov for bil en kort stund. Blir populært kallt "askebegeret" pga. røykstanken inni. Ser forøvrig at prisen stiger for hver gang den selges, så den er garantert prutbar! Tror han som fikk den inn i T4E-gjengen betalte 1500,-.. og han neste ga 2000,- eller noe... mens han siste gav 5500,- med stereo.. og nå står den til 4000,- uten og 6500,- med stereo. Ihah. Men er vel grei vinterbil. E30en er vel grei hvis du er villig til å betale for neonlys, styling og alt det der, men for min del hadde prisen blitt for stiv, for jeg er ikke villig til å betale ekstra for det der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw-power Skrevet Oktober 23, 2004 Forfatter Share Skrevet Oktober 23, 2004 men det er jeg! Styling og neon, helt konge spørr du meg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Oktober 23, 2004 Share Skrevet Oktober 23, 2004 Da er det sikkert en grei deal. Plasten og lakkeringen koster jo mye om du skal ta det selv... på den slipper du. Men tror nok den er prutbar. Markedet er sug for tiden, og 38k er ganske stivt for en 20 år gammel bil gått 210.000km. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kure Skrevet Oktober 23, 2004 Share Skrevet Oktober 23, 2004 neon lys... ja ja... hver sin smak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw-power Skrevet Oktober 23, 2004 Forfatter Share Skrevet Oktober 23, 2004 neon lys... ja ja... hver sin smak ja, er ikke det bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GSS Skrevet Oktober 23, 2004 Share Skrevet Oktober 23, 2004 Men at det er byttet rådelager og fortsatt ulyd, det bryr du deg ikke om? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw-power Skrevet Oktober 23, 2004 Forfatter Share Skrevet Oktober 23, 2004 Var ikke snakk om det! må seff prute grunn lyd i motor! Slike motorer får du kastet etter deg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mooncab Skrevet Oktober 24, 2004 Share Skrevet Oktober 24, 2004 Men at det er byttet rådelager og fortsatt ulyd, det bryr du deg ikke om? Han har sikkert bare byttet råde-lager uten å slipe veiven! Blir ikke bra bare ved å skifte lager på rådene! Må slipe! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå