Gunnar Skrevet Oktober 24, 2004 Share Skrevet Oktober 24, 2004 ³ Movie Info: ³ ³ ³ ³ This time he has really lost it! ³ ³ He conquers Europe in a straight jacket. Riding around 200mph through ³ ³ traffic, dodging cars with just inches. We now know that Ghostrider really ³ ³ has escaped from a lunatic asylym. ³ ³ ³ ³ More than 3 hours of of pure adrenaline with intense music and engines ³ ³ roaring. Everybody wants to catch him, but.... ³ Noen som har sett den? Høres syk ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Oktober 24, 2004 Share Skrevet Oktober 24, 2004 *gjesp* Ser heller en steven seagal film jeg ass. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Oktober 24, 2004 Forfatter Share Skrevet Oktober 24, 2004 Ja, det vet jeg. Men det sier like mye om deg som det sier om Ghostrider-filmene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Oktober 24, 2004 Share Skrevet Oktober 24, 2004 Hehe. Kamerat fikk projektoren sin i går, første film ut, exit wounds Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
P.I.B Skrevet Oktober 24, 2004 Share Skrevet Oktober 24, 2004 ³ Movie Info: ³ ³ ³ ³ This time he has really lost it! ³ ³ He conquers Europe in a straight jacket. Riding around 200mph through ³ ³ traffic, dodging cars with just inches. We now know that Ghostrider really ³ ³ has escaped from a lunatic asylym. ³ ³ ³ ³ More than 3 hours of of pure adrenaline with intense music and engines ³ ³ roaring. Everybody wants to catch him, but.... ³ Noen som har sett den? Høres syk ut. Jeg så den på et Vorspiel jeg var på forrige helg. Råe filmer! Det er jo sånn "alla" GetAway film. Last ned traileren her da : http://gr-lb.ibk.se/gr3/GR3-TRAILER.mpg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Oktober 24, 2004 Forfatter Share Skrevet Oktober 24, 2004 Har akkurat dratt ned hele. 3 cders xvid. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Oktober 26, 2004 Forfatter Share Skrevet Oktober 26, 2004 Noen som er interessert i divx/xvid-versjonen, eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cmn Skrevet Oktober 26, 2004 Share Skrevet Oktober 26, 2004 JAAAAAAAAA!!!!! Hvor stor er den? Får du lagt den ut på nettet? Eller?... Hvordan får du delt den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Oktober 26, 2004 Forfatter Share Skrevet Oktober 26, 2004 3 cder / ~ 1.37GB. Har sendt deg PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cervin Skrevet Oktober 27, 2004 Share Skrevet Oktober 27, 2004 Jeg er også interesert i den, men internettlinja mi er litt horete, så det aller aller beste hadde vert om du kunne lagt den ut en plass på http... For alle nedlastningsprogram og ftp går ikke over 20kb/s, Der er en sperre der, mens på http får jeg fint 200 - 280kb/s Og så er det bare å bruke getrigth s¨å stopper di ikke heller.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haldor Skrevet Oktober 27, 2004 Share Skrevet Oktober 27, 2004 Interessert ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Desloch Skrevet Oktober 27, 2004 Share Skrevet Oktober 27, 2004 Ja takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Oktober 27, 2004 Forfatter Share Skrevet Oktober 27, 2004 Cervin, det er desverre bare FTP som er mulig for øyeblikket... Har sendt PM til dere alle tre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M Skrevet Oktober 28, 2004 Share Skrevet Oktober 28, 2004 driver og drar ned den jeg også... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cervin Skrevet Oktober 29, 2004 Share Skrevet Oktober 29, 2004 Cervin, det er desverre bare FTP som er mulig for øyeblikket... Vett, men jeg vet ikke. den lå fint på 180kb/s så jeg ble fornøyd. Har sett halvparten og den er vanvittig morro.. Takker så meget.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå