Gå til innhold

Autofil 2004

Gunnar
 Share

Anbefalte innlegg

Tidsrom: 3.-7. november

Åpningstider:

Ons - Fre 12-21

Lør - søn 10-19

Sted: Norges Varemesse, Lillestrøm Syd (ved jernbanestasjonen)

Inngangsbillett autofil 2004 - Voksen 110.00

Inngangsbillett autofil 2004 - Barn 60.00

Online billettkjøp: http://www.messe.no/autofil/paynet/franettbutikken.asp

Utstillerliste: http://www.bg14.net/common/Exhibitor/ListExhibitorsByLetter.asp?letter=al

Det ryktes at E60 M5 blir å se. ;-)

Noen som har tenkt seg dit?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dessverre passer ikke den messen økonomien til oss små gutter :(

Egentlig så passer den ikke så godt til økonomien min heller, men visst man prioriterer riktig..

Det hadde nok blitt rimeligere og reist 14 dager til syden, men jeg tror ikke det hadde vært like opplevelsesrikt for meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle veldig gjerne, men:

1. Jeg har ikke penger før jeg får solgt den ene bilen.

2. Jeg har eksamen i innovasjon og prosjektarbeid den 7. desember. Et ekte drittfag. Er ingen som vet hva vi egentlig lærer der. Foreleserne er direkte tragiske. :?

Ellers MÅ det vel ikke bli så dyrt? Jeg mener, man kunne jo tatt Essen-messa i økonomiversjon. Inngangsprisen per dag er den samme som på Autofil, og ellers er det bensin, hotell og mat, og da MÅ man jo ikke være der hele uka. Burde vel kunne klare det på 5-6000,- for en tredagerstur. Men for all del, det er penger jeg trenger til vinterhjul. :P

Menmen, folk påstår jo at vi fortsatt er unge (er ikke helt enig), så det er vel ikke noe i veien for å vente til man er ferdig på skole og har litt orden på økonomien.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Billigversjonen tok vi første gang vi var der i 1996.

Da kjørte vi ned i en lånt Chrysler Voyager. Siden ingenting var planlagt på forhånd ble det til at vi måtte overnatte 4 stk. i denne bilen en av nettene.

Etter det har vi reist sammen med 10-12 stk. fra VW-Audi Club :shock: Norwegen og bodd på et hotell i gangavstand fra messehallene.

Vi spiser middag sammen hver kveld på den samme restauranten, med de samme servitørene, den samme biffen og det samme gode ølet. Skikkelig guttatur med andre ord.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fly/bil/buss?

Vi har kjørt til Oslo og reist videre derfra med minibuss de gangene vi har reist med VW-Audi klubben men sist vi var der kjørte vi 3 stk. herfra og møtte heller de andre i Essen, så slapp vi den turen over fjellet. I år kjører vi også ned selv og møter de andre der.

Blir vel uansett fort 15k for en tur med slikt opplegg. Går jo an å bestille hotell for to netter på forhånd, og kjøre ned.

Vi skal ha hotell to netter i Essen denne gangen, men p.g.a ferjetider o.l kommer det to overnattinger i Danmark i tillegg. Hvor mye penger det går kommer mye an på hva en gjør utav det. Det blir solgt alt du kan tenke deg av utstyr og dill på den messen så det er lett å svi av en god slump penger.

Er denne messa hvert år, eller hvordan er det med det?

Den er hvert år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...