Anarkee Skrevet Oktober 24, 2004 Share Skrevet Oktober 24, 2004 Kommer vel an på hvilken service det er du skal ha ved 190k...vet du hva oljeservice er fornoe gunnar?Adminedit: Skilte dette ut fra http://www.bmwguiden.no/viewtopic.php?t=1985 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Oktober 24, 2004 Share Skrevet Oktober 24, 2004 Bytte av olje og filter vel. Ikke stort mer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anarkee Skrevet Oktober 24, 2004 Forfatter Share Skrevet Oktober 24, 2004 Bytte av olje og filter vel. Ikke stort mer. det kan da ikke være kostbart Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Oktober 24, 2004 Share Skrevet Oktober 24, 2004 Tja. Ikke i forhold til mye annet nei. Men et merkeverksted tar vel en 1500,- kanskje? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Oktober 24, 2004 Share Skrevet Oktober 24, 2004 Bytte av olje og filter vel. Ikke stort mer. det kan da ikke være kostbart Det er kontroll av masse piss i tillegg til byttet av olje og filter. Bremser, slanger, styring, clutch, ABS, etc. Vet du at alt er greit ut er det bare å ordne med ny olje og filter, så har du egentlig gjennomført oil service. Men du får jo ikke stempelet i boka... Er vel kanskje greit på en '95 730i. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anarkee Skrevet Oktober 24, 2004 Forfatter Share Skrevet Oktober 24, 2004 Tja. Ikke i forhold til mye annet nei. Men et merkeverksted tar vel en 1500,- kanskje? hadde forberedt meg på 5000 jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Oktober 24, 2004 Share Skrevet Oktober 24, 2004 hadde forberedt meg på 5000 jeg Jeg tror du skal regne med mer enn 1500,-. M60-motoren skal ha 7.5 liter olje. Med Castrol (som BMW bruker) er det lett 1000,- bare i olje. Så har du filter og alt arbeidet utenom. Tipper de bruker 1-1.5 time totalt, og at du må ut med 2500,-. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anarkee Skrevet Oktober 24, 2004 Forfatter Share Skrevet Oktober 24, 2004 hadde forberedt meg på 5000 jeg Jeg tror du skal regne med mer enn 1500,-. M60-motoren skal ha 7.5 liter olje. Med Castrol (som BMW bruker) er det lett 1000,- bare i olje. Så har du filter og alt arbeidet utenom. Tipper de bruker 1-1.5 time totalt, og at du må ut med 2500,-. forsto aldri det motorsystemet. m60? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Oktober 24, 2004 Share Skrevet Oktober 24, 2004 forsto aldri det motorsystemet. m60? M60B30 heter nok motoren din, ja. Du kan ta en titt her: http://www.bmwguiden.no/statisk.php?id=motorguide Litt rotete og ikke helt oppdatert, men det gir en viss pekepinn. Skiller dette ut i egen tråd jeg, for nå har du klart å spore oss helt utav temaet her. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anarkee Skrevet Oktober 24, 2004 Forfatter Share Skrevet Oktober 24, 2004 forsto aldri det motorsystemet. m60? M60B30 heter nok motoren din, ja. Du kan ta en titt her: http://www.bmwguiden.no/statisk.php?id=motorguide Litt rotete og ikke helt oppdatert, men det gir en viss pekepinn. Skiller dette ut i egen tråd jeg, for nå har du klart å spore oss helt utav temaet her. haha, takk skal du ha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå