Gå til innhold

E34 med defekt vifte


Gunnar
 Share

Anbefalte innlegg

Klima og klima, jeg har den vanlige E34-saken. Det fungerer jo som klima bare at det ikke kontrollerer A/C. Tempfølere i fotbrønnene og vriknotter for fører og passasjer med temperatur på.

Vil anta jeg skal ha Siemens siden varmeregisteret mitt var Siemens. Er vel rart om de blander Valeo, Behr og Siemens i hytt og pine?

Men må nok uansett skru opp og sjekke akkurat hvilket jeg har. Evt. sette far på saken med å lodde det jeg har slik som på bmwe34.net-linken. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 8 months later...
  • Svar 35
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hei. Hvordan gikk det med denne saken? I dag begynte min vifte å virke kun på høyeste trinnet. Grrrr

Har fortsatt bare trinn 3 og 4... :oops:

Ting tar tid, og så lenge den funker så har andre ting blitt prioritert høyere, men må si jeg savner sterkt å kunne ha en forsiktig luftstrøm på uten at det høres ut som en hårføner på full guff, så jeg får se hva jeg finner på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg dro til EMM Sport i dag, på et kvarter var motstanden skiftet ut og vifta virker nå på alle trinn. Den så slik ut, samme farge:

image_3786_small.jpg

I tillegg loddet de gamlemotstanden, så den virker også. :) Delen kostet kr. 198,- + mva.

Hadde nok fikset den kjapt jeg også om jeg var like heldig som deg. Desverre ser det ut for at jeg har det "sverdet" i min, en annen type motstand. Koster 1500,- eller noe. Det kan repareres med litt lodding, så det er egentlig planen. Er litt gnien på slike småting - vifta funker jo, så om trinn 1 og 2 er verdt 1500,- i forhold til mitt studentbudsjett er liksom litt diskutabelt så lenge det går an å løse det på andre vis. Får se hva det blir til. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...