Gå til innhold

Pris på Reg.Reim e30

SeT
 Share

Anbefalte innlegg

Tenkte jeg skulle spørre på jæger om noen dager.. bestilte noen deler igjennom dem i dag... En ting til jeg lurer på.. Når jeg kjører på 1500-2300 rpm og slutter å gi gass, kommer det en pipelyd/uling(skal få tatt opp lyden), noen som vet hva dette kan være? Med en gang jeg gir litt gass gir lyden seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan hende:P Jeg har jo like mye peiling på bil som donald duck så... Skal få en som har peil til å sjekke det

Kanskje du skulle hatt denne heller da? :D

Viftereima? :-k

Koster mye å skifte viftereim? Har litt lite peng.. må få meg alarn på bilen for å få forsikring på den...

Reimene (har vel to du også, servo og dynamo) koster 29,90/stk hos Biltema og 89,90/stk hos forhandler. Du klarer nok å bytte de selv, hvis ikke bruker ikke et verksted lange tiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenkte jeg skulle spørre på jæger om noen dager.. bestilte noen deler igjennom dem i dag... En ting til jeg lurer på.. Når jeg kjører på 1500-2300 rpm og slutter å gi gass, kommer det en pipelyd/uling(skal få tatt opp lyden), noen som vet hva dette kan være? Med en gang jeg gir litt gass gir lyden seg.

skjer noe lignende med min, men jeg hører lyden ved høye turtall og fra 3-5 gir, lyden kommer bakfra et eller annet sted, og kommer bare når jeg gasser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skjer noe lignende med min, men jeg hører lyden ved høye turtall og fra 3-5 gir, lyden kommer bakfra et eller annet sted, og kommer bare når jeg gasser.

Ulelyd bakfra på høyt turtall og høye gir? Er vel en fare for at det kan være diffen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...