BalleKnalle Skrevet Oktober 26, 2004 Share Skrevet Oktober 26, 2004 Her er et par eksempler på kostnader på chiptrimming http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=251783 Men hvis jeg har chiptrimma bilen, min springer ikke jeg ned på biltilsynet å skryter av det Da tror jeg vi tar det som en liten hemmelighet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Oktober 26, 2004 Share Skrevet Oktober 26, 2004 Er så tragisk det der. Avgift basert på effekt, vekt og motorvolum er jo bak mål uansett, men at det i tillegg skal ha noe å si når bilen er registrert her i landet er så håpløst. Heia heia. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Oktober 26, 2004 Share Skrevet Oktober 26, 2004 Avgift på vekt er det i det minste NOE logikk i (en Suburban sliter en smule mer vei enn en Micra), men effektavgiften er idiotisk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aguilera Skrevet Oktober 26, 2004 Share Skrevet Oktober 26, 2004 Herregud, sykt jo...blir fristet til å flytte ut av den norske staten jo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kure Skrevet Oktober 27, 2004 Share Skrevet Oktober 27, 2004 Regelen ang 1. gangs registrert i Norge er heller ikke særlig artig. Skulle gjerne omregistrert min varebil til stasjonsvogn, men jeg må nok vente 2 år og 2 mnd. Da koster det ca 33.000kr. Bilen er importert i 2001....... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå