cmn Skrevet Desember 7, 2004 Skrevet Desember 7, 2004 Dette er vel "hjemmelaget kopier"med dårlig passform? Nå har ikke jeg fulgt med på prisutviklingen på akkurat denne de siste årene, men jeg betalte mye mer enn dette for 2 år siden å da kjøpte jeg til sterkt redusert pris. Har denne du linket til justerbar "leppe"?Da når du har gjort det klart hva denne koster ny er det jo klart at jeg ikke kan forlange over nypris for denne? Beklager at jeg ikke sjekket nypris før jeg la ut pris Ok. Ser at din er av plast, og med flaps! Tenkte ikke over dette først!... Det er jo helt klart en STOR fordel begge deler. Både for holdbarhet og utseende. Er nok litt så som så med den i glassfiber. Din er nok verdt en del mere da ja! Beklager, Remi!... I tillegg har du jo godkjenningspapirer! Jeg hadde ikke vært i tvil om hvilken jeg ville kjøpt hvis det stod mellom din og den i glassfiber! (Selvsagt din, helt seriøst.)
Gjest Marius Skrevet Desember 8, 2004 Skrevet Desember 8, 2004 Remi Berg: Kan betale 1000 + frakt.. Men er interisert i bilde og hvor du bor først.. Mvh MeSs
Remi Berg Skrevet Desember 9, 2004 Forfatter Skrevet Desember 9, 2004 Marius: Har fått inn bud på 1200,- http://www.bmwguiden.no/albums/RemiBerg ... .sized.jpg Det er ikke det beste bildet, men det viser ca. hvordan den ser ut.
Tam Skrevet Desember 18, 2004 Skrevet Desember 18, 2004 Kan gi deg 1300 for den. Send et pm dersom det er av interesse.
Remi Berg Skrevet Februar 10, 2005 Forfatter Skrevet Februar 10, 2005 Denne vingen er fortsatt til salgs. Om noen er interresert er det bare å ta kontakt. Vingen må hentes, sender ikke.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå