SeT Skrevet Oktober 26, 2004 Share Skrevet Oktober 26, 2004 `På bilen jeg har kjøpt er bmw emblemet sotet foran og bak.. dette liker jeg lite... Tenkte jeg skulle bruke noe greier som fjerner lakk på det, men da kan det vel bli litt matt, og tør ikke utsette bilen for det i tilfelle jeg søler litt... Jeg liker ikke det at de er sotet og lurer derfor på om jeg kan kjøpe nye og feste de på? vanskelig å få av de gamle`? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gaute Skrevet Oktober 27, 2004 Share Skrevet Oktober 27, 2004 Det er bare å vippe det av. Det sitter fast med to "tapper". En på hver side, og det skal bare løftes rett opp. Bruk evt. et lite skrujern som du maskerer med litt tape, slik at du ikke riper lakken. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWPower Skrevet Oktober 27, 2004 Share Skrevet Oktober 27, 2004 D er festet med sikaflex og 2 knotter som stikker igjennom pansert, så du kan dytte ut fra innsiden.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SeT Skrevet Oktober 27, 2004 Forfatter Share Skrevet Oktober 27, 2004 Skal teste det ut da:) skal bare få tak i nye først. Som dere ser her så ser det ikke så fint ut med sota merke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aguilera Skrevet Oktober 27, 2004 Share Skrevet Oktober 27, 2004 Ikke pent når det er sota nei, men hvor får du kjøpt nytt? Bavaria? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet Oktober 27, 2004 Share Skrevet Oktober 27, 2004 Tror det er greiest å ringe Gs Bildeler el lignende vist du skal ha nye merker. GS Bildeler har som garanti at de skal være billigere enn vanlig BMW forhandler på deler. Men uansett så er det jo bare å ringe litt rundt så finner du best pris.... Hvis ikke kan du jo sikkert finne et vrak eller to å rive av..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Oktober 27, 2004 Share Skrevet Oktober 27, 2004 De koster ikke allverdens. Et par hundrelapper. På slike småbeløp går ofte vinninga opp i spinninga om man bestiller fra nettet (frakt). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Muren Motorsport Skrevet Oktober 29, 2004 Share Skrevet Oktober 29, 2004 ikkje førr å ver ekkel men: ej syns bakpotta var styggare enn bmw merke! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå